Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Strzeleckiej w Ujściu

Gmina Ujście ogłasza przetarg

  • Adres: 64-850 Ujście, pl. Wiosny Ludów 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2840003 , fax. 67 2840151
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujście
    pl. Wiosny Ludów 2 2
    64-850 Ujście, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2840003, fax. 67 2840151
    REGON: 57079125300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Strzeleckiej w Ujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT INWESTYCJI. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Strzeleckiej w Ujściu na odcinku od skrzyżowania z ulicą Szpitalna do skrzyżowania z ulicą Kanałową w km 0+000,00 do km 0+165,50 . Długość projektowanego odcinka 165,50 m. 2. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Istniejąca ulica na projektowanym odcinku posiada nawierzchnię betonową. Na całym projektowanym odcinku jezdnia posiada przekrój uliczny. Szerokość istniejącej jezdni 5,50 m. Jezdnia posiada spadek daszkowy. Chodnik ( niebędący przedmiotem przetargu ) urządzony po prawej stronie. Nawierzchnia jezdni w znacznym stopniu zniszczona. Odwodnienie ulicy odbywa się do istniejącej kanalizacji deszczowej. 3. STAN PROJEKTOWANY 3.1. Parametry techniczne projektowanej drogi. Na przedmiotowym odcinku projektowana droga posiada parametry techniczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie: - klasa ulicy L ulica lokalna, - prędkość projektowa Vp = 40 km/h - dostępność - nieograniczona - kategoria ruchu KR1 - szerokość pasa ruchu - 2,75 m - przekrój jezdny 1x 2x 2,75 = 5,50 m - chodnik ( niebędący przedmiotem przetargu ) jednostronny szerokości 1,50 m 3.2. Przebieg ulicy w planie. Początek projektowanej drogi przyjęto w km 0+000,00 na skrzyżowaniu z ulicą Szpitalną, natomiast koniec w km 0+165,50 na skrzyżowaniu z ulicą Kanałową. Długość projektowanego odcinka wynosi 165,50m. Jezdnia o szerokości 5,50 m. Chodnik jednostronny ( niebędący przedmiotem przetargu ) zlokalizowany bezpośrednio przy krawężniku o szerokości 1,50 m po stronie prawej. 3.3. Ulica w przekroju podłużnym. Oś ulicy w przekroju podłużnym zachowuje spadki podłużne istniejącej jezdni. Światło projektowanego krawężnika wynosi 12cm ponad jezdnię. Nie zakłada się żadnych frezowań i wyrównań profilu nawierzchni. Niweletę projektowanej jezdni zaprojektowano uwzględniając : - niweletę istniejącej jezdni - poziom istniejących skrzyżowań - poziom przylegającego terenu, - niweletę istniejących zjazdów, - właściwe odwodnienie, 3.4. Droga w przekroju poprzecznym. Przekrój poprzeczny drogi zawiera jezdnię wraz z jednostronnym chodnikiem ( niebędący przedmiotem przetargu ). - jezdnia dwupasmowa o szerokości 5,50 m, - chodnik ( niebędący przedmiotem przetargu ) jednostronny przykrawężnikowy o szerokości 1,50 m - przekrój jezdni daszkowy - pochylenie poprzeczne chodnika 2 % 3.5. Odwodnienie. Wody opadowe z jezdni i chodnika zostaną odprowadzone o istniejącej kanalizacji deszczowej. 3.6. Kolizje. Na projektowanym odcinku nie występują kolizje z istniejącą infrastrukturą techniczną. 3.7. Technologia robót ziemnych i nawierzchniowych. 3.7.1. Technologia robót ziemnych. Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą PN-S-02205:998 Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania. Przy wykonywaniu robót ręcznie i sprzętem zmechanizowanym należy zachować wymagania BHP. W miejscach występowania dużej ilości sieci uzbrojenia podziemnego roboty ziemne należy wykonywać ręcznie. Na podstawie rozpoznania makroskopowego podłoża stwierdzono występowanie gruntów przydatnych do celów drogowych . Grupa nośności podłoża G1. 3.7.2. Technologia robót nawierzchniowych. Konstrukcja na istniejącej jezdni: - kostka betonowa brukowa gr. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm Konstrukcja zjazdów do posesji: - kostka betonowa gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm - podbudowa z tłucznia stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm Krawężniki wystające 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15, krawężniki obniżone na wjazdach i przejściach dla pieszych o wymiarach 15x22x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach