Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Niezłomnych w Kole od km 0+000,00 do km 0+191,25

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska 200
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610576 , fax. 063 2610576
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610576, fax. 063 2610576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Niezłomnych w Kole od km 0+000,00 do km 0+191,25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Niezłomnych w Kole od km 0+000,00 do km 0+191,25 w zakresie: -roboty przygotowawcze (oznakowanie i zabezpieczenie robót, roboty pomiarowe); -roboty rozbiórkowe - nawierzchnia z mas mineralno - bitumicznych gr. 8 cm, podbudowa z tłucznia o gr. 20 cm, nawierzchnia chodników z kostki betonowej, krawężniki 15x30, obrzeża 6x20; -roboty ziemne - koryta na poszerzeniach, pod chodniki, zjazdy i miejsca parkingowe; -podbudowy - pod chodnik z mieszanki betonowej B-10, gr. 10 cm, pod zjazdy z B-10, gr. 15 cm, pod miejsca parkingowe z betonu B-15, gr. 15; -mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszankami mineralno - bitumiczną - 77,55 Mg; -skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,2 kg/m2 - 3 425,60 m2; -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 256,60 m2; -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 1 780,60 m2; -nawierzchnia chodników z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm - 617,00 m2; -nawierzchnia zjazdów i miejsc parkingowych z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm - 522,95 m2; -krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej z oporem - 253,29 m; -obrzeża betonowe 6x20 - 180,00 m; -elementy odwodnienia - studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 4 szt, przykanaliki z rur PCW o śr. 160 mm - 27,85 m, ścieki uliczne płaskie z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm - 47,65 m2; -oznakowanie poziome - 40,40 m2, oznakowanie pionowe - znaki trójkątne - 20 szt.; -przebudowa oświetlenia ulicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.WARUNKI OGÓLNE: O udzielenie zamówienia nie mogą się ubiegać, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawcy: 1)którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22, ust. 1, pkt 1-3 ustawy Pzp; 2)którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3)którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; 4)którzy nie złożyli oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożyli dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają: 2.WARUNKI SZCZEGÓŁOWE: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez: -wykazanie realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, -wykazanie, że dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym w postaci: -wytwórni mas bitumicznych (dowóz maksymalnie 1,5 godz., odległość maksymalnie 60 km) -zaplecza laboratoryjnego -układarki mas bitumicznych -koparki -ładowarki -walca drogowego -środków transportowe (np.: ciągniki, samochód skrzyniowy lub samowyładowczy); -sprzętu do zagęszczania gruntu; -wykazanie, że dysponują lub będą dysponować potencjałem kadrowym w postaci: -osoby do kierowania robotami drogowymi posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, -geodety - 1 osoba 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i udokumentują to poprzez załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 500 000 zł. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5)Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ. 6)Wykonają zamówienie z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawa o ruchu drogowym. 7)Udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy. 8)Akceptują postanowienia projektu umowy stanowiącej część dokumentacji przetargowej. 9)Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 10)Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, zaświadczeniach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się wymienione niżej dokumenty i załączniki: 1)Wypełniony i podpisany druk Oferta 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 3)Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy 4)Wypełniony i podpisany druk Kosztorys ofertowy W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, do oferty należy dołączyć: 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów. 7)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Doświadczenie zawodowe: 9)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. Podwykonawstwo: 10)Informację na temat podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. Potencjał kadrowy: 11)Wykaz osób (kierownik robót, geodeta), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie. Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację zamówienia. Jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 11) Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował - należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Potencjał techniczny: 12)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg minimum wymienionego w pkt 2) warunków szczegółowych). Jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 12) Wykonawca wskazał sprzęt, urządzenia i narzędzia jakimi będzie dysponował - należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 13)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 500 000 zł; Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne) 1)Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2)Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 3)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie i tak dokumenty wymienione w punktach 2), 5), 7), 8) muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5), 7), 8), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego. Dokument, o którym mowa w pkt 5) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 7) i 8) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach