Przetargi.pl
Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Zielonej w Lubawce z doprowadzeniem wody do składowiska odpadów

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, ul. Nadbrzeżna 5a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7411541 w. 39 , fax. 075 7411541
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
    ul. Nadbrzeżna 5a 5a
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7411541 w. 39, fax. 075 7411541
    REGON: 23044331100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Zielonej w Lubawce z doprowadzeniem wody do składowiska odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej w ul. Zielonej w Lubawce wraz z doprowadzeniem wody do składowiska odpadów na działkach wg ewidencji gruntów nr: dz. 123, 124, 135dr, 128, 81w, 101, 102, 96 w, 103, 107dr, 108, 109, 68 w - LUBAWKA, obr. 1 oraz dz. 52, 51, 62dr,19/1, 47, 26, 25, 24, 15, 14, 50, 53, 58, 57, 56, 55 - LUBAWKA, obr. 3. Niniejsze zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie m.in. następujących prac: - wymianę istniejącej sieci wodociągowej oraz przyłączy wodociągowych na odcinku od budynku nr 12 (ul. Zielona) oraz doprowadzenie wody do projektowanego składowiska odpadów; długości poszczególnych odcinków sieci wynoszą: odcinek z PE100 Dz 110, L = 1117,55 mb, odcinek z PE100 Dz 63, L = 74,10 mb, podejścia do hydrantów z PE100 Dz 90 L = 21,80 mb, odcinek z PE100 Dz 40 L= 45,80 mb, (przyłącza wodociągowe), Całkowita długość zaprojektowanego wodociągu wynosi : Lc = 1259,25 mb (łącznie z przyłączami). - przekroczenie rzeki Bóbr na trasie wodociągu z PEHD Dz110, w rurze stalowej osłonowej DN200; przejście wykonane zostanie metodą przebicia poziomego o średnicy rury osłonowej 219,1 x 8 mm, bez szwu, ze stali R-35 wg PN80/H74219 i długości 29,0 mb, w której umieszczona zostanie na specjalnych podkładkach dystansowo-poślizgowych z tworzywa sztucznego, rura przewodowa z PEHD Dz110; - przekroczenie rowów melioracyjnych na trasie wodociągu z PEHD Dz110, w rurze osłonowej z PEHD Dz225; przejście przez rowy metodą przekopu; - 2 przekroczenia dróg na trasie wodociągu z PEHD Dz110, w rurze stalowej osłonowej DN200; przejście wykonane zostanie metodą przebicia poziomego o średnicy rury osłonowej 219,1 x 8 mm, bez szwu, ze stali R-35 wg PN80/H74219 i długości 29,0 mb, w której umieszczona zostanie na specjalnych podkładkach dystansowo-poślizgowych z tworzywa sztucznego, rura przewodowa z PEHD Dz110. Technologia wykonania jak dla przekroczenia rzeki Bóbr; - odtworzenie nawierzchni jezdni na szerokości o 20 cm większej z każdej strony wykopu; nawierzchnie asfaltową sfrezować dodatkowo na szerokości 15 cm po obu stronach wykopu, poza wykonaną podbudowę. Poza wykonaniem robót określonych powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - powierzenie nadzór nad robotami osobie uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, przeszkolonej w zakresie oferowanych technologii, - dokonywanie poszczególnych odbiorów przy współudziale przyszłego użytkownika sieci, - prowadzenie robót ziemnych w pobliżu istniejącego uzbrojenia pod- i nadziemnego pod nadzorem odpowiednich służb takich jak : ZE, Zakład Gazowniczy, TPSA, SANIKOM Lubawka - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej; - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują utrudnienia w ruchu; - prowadzenie i organizowanie prac (przez cały okres realizacji robót i w każdym obszarze (rejonie)) tak, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności: zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych, usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady i śmieci, utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robót oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach, niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót; - wykonywanie robót z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, swoją ofertą oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż.i bhp i przepisami prawa. - zapewnienie kompetentnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane. - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. Na okres od daty rozpoczęcia do terminu ukończenia robót Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową obejmującą: a) ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności prywatnej spowodowanego działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, b) ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowany działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy w odniesieniu do: - osób upoważnionych do przebywania na terenie robót, - osób trzecich, które nie są upoważnione do przebywania na terenie robót, c) ubezpieczenie od zniszczeń robót objętych umową, materiałów i sprzętu oraz innego mienia podczas robót. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania/produkty równoważne, co oznacza że opis przedmiot zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań/produktów (w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień) ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania/produkty uzna te, które których właściwości/parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga aby, Wykonawca wykonał roboty w ciągu 80 dni od momentu pisemnego wezwania do rozpoczęcia robót tj. przekazania placu budowy nie później jednak niż do 15 maja 2010 roku. W związku z tym, że roboty budowlane zlecane są w okresie zimowym, a Zamawiającemu zależy na szybkiej realizacji zadania przyjęto taką formę określenia okresu wykonania zamówienia. Termin realizacji przedmiotu zamówienia należy czytać w ten sposób, że Wykonawca ma maksymalny czas na wykonanie zamówienia do 15 maja 2010 roku. W przypadku, gdy warunki pogodowe będą sprzyjające i pozwolą na realizację prac w sposób zgodny ze sztuką budowlaną i zastosowaną technologią prace będą musiały być wykonane w liczbie dni określonej przez Wykonawcę w ofercie. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika pogodowego określającego panujące warunki atmosferyczne, z zaznaczeniem dni, w których możliwe było prowadzenie prac. O terminach prowadzenia prac i zaistniałych przerwach Wykonawca zobowiązany będzie informować na bieżąco Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Ponadto Wykonawca w chwili przerwania prac zobowiązany będzie do zabezpieczenia robót w taki sposób, aby nie pogorszyć ich stanu technicznego oraz zapewnić bezpieczeństwo osób trzecich. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty. Na opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty (opracowania): 1. projekt budowlany przebudowy sieci wodociągowej w ul. Zielonej z doprowadzeniem wody do składowiska opadów; 2. projekt wykonawczy przebudowy sieci wodociągowej w ul. Zielonej z doprowadzeniem wody do składowiska odpadów; 3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 4. wytyczne do przedmiarowania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia podobne; pod pojęciem zamówienie podobne Zamawiający rozumie przebudowę lub budowę sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej o długości min. 1 km; b) dysponują 1 osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późniejszymi zmianami) i zakresu niniejszego zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, c) w okresie ostatnich trzech lata przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie posiadali przeciętne zatrudnienie w ilości co najmniej 6 pracowników d) do wykonania niniejszego zamówienia wskażą minimum następujący sprzęt: - 1 koparka o pojemności łyżki min. 0,25 m3, - 2 samochody samowyładowawcze min. 10 t, - 1 ubijak mechaniczny. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz robót budowlanych, podobnych, do tych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. Opinie dotyczące jakości robót , wystawione przez zamawiających te roboty. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień do pełnienia funkcji kierownika robót. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8. Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.bip.net.pl/?c=244
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach