Przetargi.pl
Przebudowa sali dydaktyczno - terapeutycznej nr 7 oraz sanitariatów z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych i niedowidzących w budynku Wydziału Etnologii i Nauki o Edukacji w Cieszynie przy ulicy Bielskiej 62 - znak sprawy DZP.381.11.2016.RB

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sali dydaktyczno - terapeutycznej nr 7 oraz sanitariatów z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych i niedowidzących w budynku Wydziału Etnologii i Nauki o Edukacji w Cieszynie przy ulicy Bielskiej 62 - znak sprawy DZP.381.11.2016.RB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali dydaktyczno - terapeutycznej nr 7 oraz sanitariatów z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych i niedowidzących w budynku Wydziału Etnologii i Nauki o Edukacji w Cieszynie przy ulicy Bielskiej 62.
    2. Budynek Wydziału Etnologii i Nauki o Edukacji w którym prowadzone będą roboty budowlane składa się z 3 (trzech) kondygnacji: niskiego parteru, parteru i piętra. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących:
    a) Przebudowę sali dydaktycznej i podzielnie jej na dwie części, tj. salę dydaktyczno - terapeutyczną i pokój personelu dydaktycznego (z przejściem i oknem weneckim) wraz z ich wyposażeniem i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych i niedowidzących,
    b) Przebudowę 6 (sześciu) istniejących sanitariatów wraz z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych i niedowidzących na trzech kondygnacjach budynku wraz z ich wyposażeniem. W ramach przebudowy dwa sanitariaty zlokalizowane na niskim parterze zostaną połączone w jeden sanitariat, przystosowany dla potrzeb osób niedowidzących, z wydzieloną kabiną dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
    Przedmiot zamówienia w całym swym zakresie ma zachować wymogi dostosowania dostępności dla potrzeb osób niepełnosprawnych, szerokość komunikacji w tym wszystkich drzwi wewnętrznych ma umożliwiać poruszanie się za pomocą wózka inwalidzkiego.
    3. Zakres robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.: roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, roboty budowlane, roboty instalacyjne, roboty wykończeniowe oraz wyposażenie sali dydaktyczno - terapeutycznej oraz sanitariatów będących przedmiotem zamówienia. Szczegóły zawiera dokumentacja techniczna oraz rozdział II ust. 1 pkt 3) SIWZ.
    4. Zamawiający informuję, iż roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga, aby podczas prowadzenia robót budowlanych Wykonawca zapewniał co najmniej jedną czynną toaletę na każdym piętrze. W związku z powyższym, roboty budowlane podzielone zostały na trzy zadania, które Wykonawca wykonywać może niezależnie od siebie:
    Zadanie A - przebudowa sanitariatów w obrębie I pionu instalacji sanitarnej,
    Zadanie B - przebudowa sanitariatów w obrębie II pionu instalacji sanitarnej,
    Zadanie C - przebudowa sali dydaktyczno - terapeutycznej wraz z jej wyposażeniem.
    5. Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie decyzji nr 1743 z dn. 30.12.2015r., zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenie na budowę.
    6. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z p. Jackiem Świerczkiem - Kierownikiem Działu ds. Administracyjno-Gospodarczych w Cieszynie., tel.: (33) 854 61 00; e-mail: jacek.swierczek@us.edu.pl.
    7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ pn.: dokumentacja techniczna, które zawiera m.in. przedmiary robót (branża budowlana, sanitarna i elektryczna), projekt budowlano - wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), zestawienie wyposażenia do montażu, harmonogram rzeczowo-finansowy oraz decyzję nr 1743 z dn. 30.12.2015 r.
    8. Termin gwarancji.
    Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
    Na zastosowane materiały, urządzenia, itp. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż gwarancja udzielona na roboty budowlane, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, zgodnie z gwarancją producenta.
    Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego.
    Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
    9. Termin realizacji zamówienia.
    1) Wymagany termin realizacji zamówienia: nie później niż do dnia 10.10.2016 r.
    2) Zamawiający informuje, iż realizacja zamówienia finansowana będzie częściowo ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. W związku z powyższym Zamawiający nie przewiduje możliwości przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, oprócz okoliczności przewidzianych w rozdz. XIV ust. 2 pkt 1-2,9 SIWZ. Dodatkowo, za nie wykonanie prac w terminie, Zamawiający naliczał będzie kary umowne, zgodnie z zapisami wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 dni SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:
    18.000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych, 00/100),
    2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
    1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
    ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
    2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo - kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
    3) w gwarancjach bankowych lub
    4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
    3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert.
    4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
    1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy:
    a) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
    b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    c) dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy).
    2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego),
    3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
    5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ.
    6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy - Prawo zamówień publicznych (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego).
    7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kopię dowodu dokonania przelewu.
    8. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty.
    9. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób:
    Nazwa i adres Wykonawcy
    Przetarg nieograniczony - DZP.381.11.2016.RB
    Przebudowa sali dydaktyczno - terapeutycznej nr 7 oraz sanitariatów z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych i niedowidzących w budynku Wydziału Etnologii i Nauki o Edukacji w Cieszynie przy ulicy Bielskiej 62
    Wadium w formie niepieniężnej
    10. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
    11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
    1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
    2) którego oferta została wybrana:
    a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/roboty-budowlane
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach