Przetargi.pl
Przebudowa, remont (modernizacja) świetlicy wiejskiej w Susznie

Biblioteka Publiczna Gminy Włodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 22-211 Różanka, Różanka 116
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 572 12 34 , fax. (082) 572 12 34
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Gminy Włodawa
    Różanka 116 116
    22-211 Różanka, woj. lubelskie
    tel. (082) 572 12 34, fax. (082) 572 12 34
    REGON: 06031184500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/wlodawa/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, remont (modernizacja) świetlicy wiejskiej w Susznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres robót objętych zamówieniem wchodzi : 1 - przebudowa, remont istniejącego budynku świetlicy o pow. użytkowej 227,90m2 2 - roboty elektryczne 3 - roboty sanitarne 4 - budowa placów, dróg wewnętrznych, parkingów o pow. 414,3m2 5 - budowa ogrodzenia - brama, furtka 6 - wykonanie osłony śmietnikowej 7 - zieleń 8 - dostawa wyposażenia zgodnie z zestawieniem : a - zestawy komputerowe jednostka centralna, procesor min. dwurdzeniowy o częstotliwości taktowania min. 1,8 GHz, pamięć DDR3 min. 2 GB, karta graficzna z akceleracją 3D, nie dopuszcza się komputerów wyposażonych tylko i wyłącznie w kartę graficzną zintegrowaną na płycie głównej, dysk twardy min. 160 GB SATA, napęd DVD RW, monitor LCD min. 19, mysz, klawiatura, zainstalowane oprogramowanie system operacyjny Linux z rodziny Ubuntu, oprogramowanie biurowe: OpenOffice, w ilości 4 szt, b - urządzenie wielofunkcyjne laserowe, w ilości 1 szt, c - drukarka laserowa, w ilości 1 szt, d - biurko pod komputer, w w ilości 4 szt, e - krzesło obrotowe, w ilości 5 szt, f - krzesło, w ilości 20 szt, g - regały na książki, w ilości 20 szt, h - stoły do czytelni, w ilości 5 szt, i - biurko, w ilości 1 szt, j - regał na czasopisma, w ilości 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wniesienia wadium w wysokości - 5 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania ofert w formie określonej w ustawie. 3. Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Biblioteki Publicznej Gminy Włodawa w Różance nr 42 1500 1378 1213 7004 7755 0000 z dopiskiem Przebudowa, remont (modernizacja) świetlicy wiejskiej w Susznie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217) oraz spełniający warunki udziału : 1. Dysponują osobami, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym: - min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zn.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz, U, z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z poźn. zm.) - zakres uprawnień musi obejmować uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania, w tym: - w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali przynajmniej dwa zadania o podobnym zakresie (powierzchnia zabudowy lub powierzchnia użytkowa obiektu) i wartości nie mniejszej niż wartość oferty. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym : - nie zalegają z opłatami podatków, opłat i składek na ubezpieczenia społeczne, a w przypadku zaległości uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, droczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - posiadają środki własne lub zdolność kredytową do kwoty stanowiącej 100 % wartości oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta sporządzona na druku - załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Oświadczenie, o akceptacji warunków specyfikacji - załącznik nr 3 do specyfikacji. 4. Kosztorysy ofertowe opracowane zgodnie z przedmiarami robót załączonymi do SIWZ. 5. Parafowany projekt umowy - załącznika nr 4 do specyfikacji. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wstrzymania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, protokoły odbioru ). 9. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10. Dowód wniesienia wadium. 11. Dokument, uprawniający do złożenia oferty w imieniu podmiotu nie posiadającego osobowości prawnej- np. umowa spółki cywilnej ze wskazaniem osoby fizycznej upoważnionej do reprezentowania podmiotu. 12. Kserokopię uprawnień budowlanych o właściwej branży. 13. Kserokopię zaświadczeń o przynależności do izby IB.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wlodawa/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach