Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Aleje Jana Pawła II 10
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6773333 , fax. 084 6386669
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Aleje Jana Pawła II 10 10
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6773333, fax. 084 6386669
REGON: 00605013400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi obsługi bankowej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- prowadzenie rachunku bieżącego i dwunastu rachunków pomocniczych oraz dokonywanie operacji związanych z obrotem bezgotówkowym na tych kontach, - korzystanie z kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 5.000.000,00 złotych na finansowanie bieżących potrzeb, - elektroniczny system obsługi konta w siedzibie zamawiającego. 1) Obsługa rachunków: Okres prowadzenia rachunków: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy przetargowej. Ilość przelewów na ROR złożonych w formie zapisu magnetycznego do innego banku - 78000 rocznie. Ilość przelewów do kontrahentów złożonych w formie zapisu magnetycznego do innego banku - 81900 rocznie. Elektroniczny system obsługi rachunków powinien pozwalać na odbieranie wyciągów z rachunków bankowych w formie elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wyciągów papierowych - dziennych wysyłanych lub odbieranych w oddziale banku. 2) Kredyt: Kwota kredytu w rachunku bieżącym 5.000.000,00 zł. Okres wykorzystania: - 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy przetargowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą oświadczenia, dokumenty złożone w ofercie. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowania zastosowana będzie formuła spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami w związku z art. 44. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (obsługa bankowa). 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zam.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Tomaszowskiego
Dodano: 2016-07-27 - Usługa nabycia wierzytelności poprzez spłatę zobowiązań Zamawiającego na potrzeby realizowanego przez Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej projektu pn: Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej
Dodano: 2016-07-26 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-07-20 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stanin
Dodano: 2016-06-08 - Usługa wykupu wierzytelności na potrzeby realizowanego przez Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej projektu pn: Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej.
Dodano: 2016-06-07 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Cyców oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-16 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2016-04-15 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-06 - Przetarg nieograniczony na prowadzenie obsługi kasowej 2 urzędów skarbowych województwa lubelskiego
Dodano: 2016-03-24 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-17