Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń po aptece ogólnodostępnej na potrzeby apteki szpitalnej

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
  • Data zamieszczenia: 2010-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
    REGON: 00028890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń po aptece ogólnodostępnej na potrzeby apteki szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń na przebudowę pomieszczeń po aptece ogólnodostępnej na potrzeby apteki szpitalnej SPSK-2 w Szczecinie. Przebudowie poddany zostanie zespól pomieszczeń mieszczących się w budynku SPSK nr 2 PAM w Szczecinie ( na parterze) z przeznaczeniem na aptekę szpitalną. W obrębie istniejących pomieszczeń przebudowie poddany zostanie układ ścianek działowych w taki sposób by zapewnić właściwy układ technologiczny apteki. Zaprojektowany układ zawierał będzie wszystkie niezbędne pomieszczenia apteki. Mając na uwadze, że część pomieszczeń jest i będzie w trakcie prowadzonych prac adaptacyjnych wykorzystywana prace należy prowadzić etapami. Zakres pomieszczeń adaptowanych w poszczególnych etapach obejmuje: Etap I: 1. Izba ekspedycyjna 1-28 2. Komora przyjęć 1-1 3. Magazyn opatrunków 1-30 4. Magazyn płynów 1-31 5. Hol ekspedycyjny 1-29 Etap II 1. Pokój socjalny 1-6 2. Archiwum 1-8 3. Pokój Kierownika 1-7 4. Pokój biurowy 1-7 5. Pokój biurowy 1-9 6. Przedsionek 1-10 7. Magazyn 1-12 8. Korytarz ze schodami łączący budynki 1-2 Etap III 1. Magazyn 1-26 2. Izba recepturowa 1-24 3. Magazyn podręczny 1-25 4. Śluza 1-22 5. Destylatornia 1-21 6. Zmywalnia1-23 7. Śluza 1-17 8. Sterylizatornia 1-19 9. Boks jałowy 1-18 Dane ogólne: Powierzchnia poddana przebudowie: Powierzchnia użytkowa : 353,46 m 2 Kubatura: 1060,38 m 3 Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: I. Prace wyburzeniowo-rozbiórkowe 1. Roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe ścian działowych i nośnych 2. Wykucie otworów w ścianach konstrukcyjnych wg projektu konstrukcji 3. Wyburzenie ścian szybu dźwigowego na parterze i na piętrze 4. Zbicie tynków 5. Skucie wszystkich okładzin z płytek, tynków odparzonych i zawilgoconych, wierzchnich warstw posadzkowych 6. Demontaż drzwi, okna, parapetów, krat, płyt stropu podwieszonego 7. Demontaż dźwigu 8. Demontaż daszku II. Prace budowlane nowe 1. Stawianie nowych ścian działowych 2. Przesklepianie otworów 3. Wykonanie stalowych podciągów 4. Nowe wykończenia ścian i posadzek 5. Wymiana drzwi i ościeżnic 6. Wymiana okien i parapetów 7. Roboty izolacyjne 8. Roboty wentylacyjne III. Roboty wykończeniowe 1. Roboty tynkowe w kategorii IV 2. Okładzinowe ścian - glazura 3. Malowanie - farbami BIOSAN 4. Malowanie farbami lateksowymi 5. Malowanie farbami emulsyjnymi 6. Posadzki z wykładzin PVC 7. Stolarka okienna z profili PVC, parapety wewnętrzne z PVC 8. Stolarka drzwiowa 9. Montaż rolet wewnetrznych 10. Zabudowy instalacji z płyt gipsowo-kartonowych 11. Poręcze i listwy oraz narożniki ochronne z tworzywa PCV IV. Instalacje sanitarne 1. Instalacje wody zimnej 2. Instalacje ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji 3. Kanalizacji sanitarnej w obrębie przebudowywanych pomieszczeń 4. Centralnego ogrzewania 5. Wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej 6. Instalacja ciepla technologicznego do nagrzewnic 7. Wentylacja grawitacyjna V. Instalacje elektryczne 1. Oświetlenia ogólnego 2. Oświetlenia miejscowego 3. Gniazd wtykowych nie rezerwowanych 4. Siłowa 5. Sterowniczo-sygnalizacyjna 6. Oświetlenia ewakuacyjnego 7. Sieci logiczne 8. Ochrona od porażeń prądem elektrycznym 9. Telefoniczna Załączona do SIWZ dokumentacja zawiera wszystkie niezbędne opracowania branżowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera poniżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: 1. Projekty wykonawcze -Projekt architektoniczno-technologiczny z elementami konstrukcji -Instalacje sanitarne -Instalacje wentylacji -Instalacje elektryczne 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót część ogólna - roboty budowlane - roboty w zakresie instalacji elektrycznych - hydraulika i roboty sanitarne-instalowanie wentylacji 3. Przedmiar robót - roboty budowlane - roboty w zakresie instalacji elektrycznych - roboty sanitarne - roboty wentylacyjne 2. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający posiada decyzję o pozwoleniu na budowę: nr 919/09 z dnia 29 czerwca 2009 roku. 3. Zamawiający wymaga, aby całość prac stanowiących przedmiot zamówienia została zrealizowana w terminie maksymalnie 200 dni kalendarzowych od dnia przekazania frontu robót. 4. Wszystkie określone powyżej prace realizowane będą w obrębie czynnej Apteki w związku z tym należy przyjąć niezbędne zabezpieczenie robót w taki sposób by wszelkie prace wyburzeniowe nie skutkowały zjawiskiem kurzenia na część czystą zlokalizowaną w sąsiedztwie przebudowywanych pomieszczeń. Wykonawca musi uwzględnić takie prowadzenie prac szczególnie wyburzeniowych by hałas nie zakłócał normalnej pracy Apteki i innych użytkowników funkcjonujących w przedmiotowym budynku na i nad przebudowywana kondygnacją. W pewnych sytuacjach takich jak konieczność wyłączenia prądu, spuszczenia wody ze zładu z centralnego ogrzewania, okresowego zamknięcia dopływu wody itd. należy rozważyć pracę w dni ustawowo wolne od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu prac z Działem Technicznym Szpitala i Użytkownikiem. Wszelkie wyłączenia mediów mogą się odbywać po wcześniejszym każdorazowym uzgodnieniu z Działem Technicznym. Kolorystkę pomieszczeń należy uzgodnić z przyszłym użytkownikiem. Przez cały okres realizacji zadania Zleceniobiorca winien utrzymywać porządek na placu budowy oraz wokół adaptowanych pomieszczeń. Za wykonanie przedmiotu umowy wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. Cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia winna być ustalona na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót załączony do SIWZ stanowi jedynie dokument o charakterze informacyjnym. Cena ryczałtowa winna uwzględniać wszystkie koszty, których poniesienie jest niezbędne do prawidłowego wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia, w tym również koszty organizacji i utrzymania placu budowy, koszty prowadzenia robót w obrębie czynnego obiektu szpitalnego, okres gwarancji itd. Niedoszacowanie , bądź pominięcie zakresu robót , których realizacja była konieczna do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia nie stanowi podstawy do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego . Do oferty należy załączyć szczegółowy kosztorys szczegółowy na podstawie, którego Zamawiający będzie mógł stwierdzić właściwość przyjętych materiałów. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysu szczegółowego w formie papierowej i elektronicznej. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty gwarancji na co najmniej 36 miesięcy od dnia zakończenia robót i ich odbioru bez zastrzeżeń protokołem odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy . Wysokość wynagrodzenia za wykonane i odebrane etapy robót ustalone będą na podstawie zatwierdzonego harmonogramu - rzeczowo-finansowego dostarczonego przez Wykonawcę. Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na podstawie faktury, wystawionej po wykonaniu i odbiorze bez zastrzeżeń robót objętych poszczególnymi etapami robot. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 200 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie 19000,00 zł. (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach