Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz środków czystości dla Sądu Okręgowego w Koszalinie. Znak sprawy ZP/SO/7/2010.

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Waryńskiego 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 428 742 , fax. 943 423 755
  • Data zamieszczenia: 2010-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Waryńskiego 7 7
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 428 742, fax. 943 423 755
    REGON: 00032252536061
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://koszalin.so.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz środków czystości dla Sądu Okręgowego w Koszalinie. Znak sprawy ZP/SO/7/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) Zakup i dostawa materiałów biurowych. b) Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych. c) Zakup i dostawa środków czystości. Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi. Zapotrzebowanie na poszczególne dostawy Zamawiający będzie składał sukcesywnie na podstawie miesięcznych zleceń. Ilość zamawianych artykułów biurowych może ulec zmianie w zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Ilość materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i środków czystości ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie w czasie trwania umowy. Zamawiający może dokonać zmian wyszczególnionego w załącznikach do SIWZ asortymentu na inne materiały biurowe, z tym, że wartość zmiany nie może przekroczyć 5 % ceny oferty wybranej jako najkorzystniejsza.. Zamawiający może dokonać przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załącznikach, z tym, że wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej jako najkorzystniejsza. Terminy realizacji poszczególnych dostaw będą każdorazowo ustalane, przy czym nie będą one przekraczać 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin dostawy może przekroczyć 3 dni, ale wówczas Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o przyczynach powstałych opóźnień. Zamawiający zastrzega wystawianie odrębnych faktur przez Wykonawcę na: a) Zakup i dostawę materiałów biurowych. b) Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych. c) Zakup i dostawę środków czystości. Wykonawca musi dysponować certyfikatem ISO 9001. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego, nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach, lub dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego - Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań. A) ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych i ilości przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ. B) ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30192113-6 Wkłady drukujące 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów 30125120-8 Toner do fotokopiarek Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania produktów równoważnych, gdzie wkłady drukujące - zamienniki równoważne do oryginałów - muszą być produktami kompatybilnymi ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony). W przypadku tonerów do drukarek laserowych, faksów, fotokopiarek i kartridży czarnobiałych do drukarek atramentowych, będących produktem równoważnym do oryginalnego, dopuszcza się zastosowanie w produktach materiałów pochodzących z recyklingu jednak poddanych w całości procesowi produkcji, w której bezwzględnie wymieniane są elementy OPC, elementy bezpośrednio wpływające na jakość wydruku, wymianę bądź zerowanie układów elektronicznych, które umożliwiają urządzeniom drukującym właściwe wskazywanie parametrów takich jak: ilość wydrukowanych stron, zużycie tonera. Zaoferowane tonery muszą być tonerami nowymi, nie regenerowanymi, nie poddawanymi procesowi powtórnego napełniania lub wymianie jakichkolwiek elementów, posiadającymi wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowo i jakościowo identycznymi w stosunku do produktów oryginalnych wskazanych przez Zamawiającego, o wydajności odpowiadającej wydajności tonera oryginalnego pochodzącego od producenta sprzętu lub większej, co potwierdzone zostało wynikami stosownych badań przeprowadzonych zgodnie z wymogami normy ISO 19752 albo ISO 19798. Producent produktów równoważnych musi dysponować certyfikatami ISO 9001 oraz ISO 14001, ponadto musi testować (bezpośrednio lub przez inny podmiot) produkty zgodnie z wymaganiami normy ISO 19752, ISO 19798, ISO 24711, ISO 24712. Certyfikaty ISO 9001, ISO 14001 w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych muszą być przyznane w całości producentowi materiałów eksploatacyjnych Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Dostarczone materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego - będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy oraz termin ważności, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Szczegółowy wykaz tonerów wraz z ilościami przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ. C) ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39800000-0 środki czyszczące i polerujące Szczegółowy wykaz środków czystości przedstawiono w załączniku nr 1c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 6 600,00 PLN. Wadium należy wnieść do dnia 20 października 2010 r., godz. 11.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach