Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń obsługi klienta na parterze budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń,

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2016-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń obsługi klienta na parterze budynku Poznańskiego Centrum Świadczeń,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) robót ogólnobudowlanych; b) poszerzenia otworu drzwiowego w istniejącej ścianie budynku; c) robót w zakresie instalacji sanitarnych; d) robót w zakresie instalacji elektrycznej; e) robót w zakresie instalacji teletechnicznej; f) zakupu, dostawy i montażu armatury i ceramiki sanitarnej. Wykonawca na wykonane roboty jest zobowiązany udzielić 36 miesięcznej gwarancji. Wykonawca w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji próbek kolorystycznych, w odniesieniu kolorystki ścian i sufitów, drzwi, ościeżnic, listw podłogowych, obudów grzejników, wykładziny, glazury i katalogów w odniesieniu do armatury, elektryki instalacji teletechnicznych. Budynek Poznańskiego Centrum Świadczeń znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Obioru Robót oraz dokumentacją projektową w tym zakresie. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Zakres prac określają przedmiary branżowe stanowiące załączniki nr 1, 2, 3, 4 do wzoru umowy tj.: -przedmiar robót - branża budowlana - załącznik nr 1 do umowy, -przedmiar robót - branża elektryczna - załącznik nr 2 do umowy, -przedmiar robót - branża sanitarna - załącznik nr 3 do umowy, -przedmiar robót - branża teletechniczna- załącznik nr 4 do umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót stanowiącymi załączniki nr 5, 6, 7, 8, 9 do wzoru umowy tj.: -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana - załącznik nr 5 do umowy, -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża elektryczna - załącznik nr 6 do umowy, -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża sanitarna - załącznik nr 7 do umowy, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - wentylacja - załącznik nr 8 do umowy, - zestawienie drzwi - załącznik nr 9 do umowy, oraz dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 10 do umowy (projekt budowlany i rzuty) oraz zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 12 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Aspekt społeczny
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach