Przetargi.pl
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BUDYNKU OBSŁUGI STADIONU W KOLE PRZY ULICY SPORTOWEJ

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Szkolna 2B
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2725410 , fax. 0-63 2725410
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Szkolna 2B 2B
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 2725410, fax. 0-63 2725410
    REGON: 30064553200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. MOSiR.kolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BUDYNKU OBSŁUGI STADIONU W KOLE PRZY ULICY SPORTOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa pomieszczeń budynku obsługi stadionu w Kole przy ulicy Sportowej w następującym zakresie: 1) Wykonanie robót budowlanych remontowych na parterze budynku, 2) Remont instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku, 3) Remont instalacji wodno - kanalizacyjnej w całym budynku, 4) Remont instalacji elektrycznej w całym budynku. Zakres rzeczowy robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1) Wykonanie robót budowlanych remontowych na parterze budynku: a) wymiana i remont posadzek, b) wykonanie ścianek działowych, wykucia i przemurowania ścian, c) montaż stolarki okiennej, d) montaż stolarki drzwiowej, e) malowanie i licowanie płytkami ścian, f) remont instalacji wentylacji. 2) Remont instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku: a) przebudowa instalacji kotłowni, b) demontaż instalacji centralnego ogrzewania, c) roboty montażowe nowej instalacji centralnego ogrzewania. 3) Remont instalacji wodno - kanalizacyjnej w całym budynku: a) demontaż istniejącej instalacji wodno - kanalizacyjnej i cieplej wody, b) rozprowadzenie wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej i ciepłej wody, c) montaż wyposażenia węzłów sanitarnych. 4) Remont instalacji elektrycznej w całym budynku: a) wymiana instalacji elektrycznej. Roboty budowlane będą prowadzone w okresie funkcjonowania głównego budynku obsługi stadionu miejskiego przy ulicy Sportowej. Wszelkie uzgodnienia co do terminu prowadzonych robót remontowych należy dokonywać z dyrektorem Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kole. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej na terenie budowy), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Szczegółowe charakterystyki, zakres oraz ilość robót budowlanych do wykonania zostały opisane w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy będą brać udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) posiadają doświadczenie zawodowe uzyskane samodzielnie lub w ramach konsorcjum (spółki cywilnej) obejmujące wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości minimum 150.000 zł brutto każda; definicja budynku użyteczności publicznej określona została §3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 roku Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), 3) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, 4) roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie rzeczowym i finansowym określonym w ofercie, 5) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców, 6) udzielą co najmniej 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji producentów na zastosowane materiały i urządzenia, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia, 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum 100.000 zł. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków, każdy Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1 oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1) Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych zrealizowanych samodzielnie lub w ramach konsorcjum (spółki cywilnej) polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy), 3) informację na temat osób odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt 3 SIWZ - na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych, zaświadczenie potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 4) zobowiązanie o gotowości współpracy w przypadku udostępnienia przez inny podmiot osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, zgodnie z podpisanym oświadczeniem, które stanowi Załącznik Nr 4, 5) zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), z zachowaniem zapisu rozdziału VI ust. 1 pkt 4 i 5 SIWZ - na Załączniku Nr 5, 6) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 100.000 zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę. Z załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wszystkie w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk OFERTA, 2) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z rozdziałem IV SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI ust. 2 SIWZ, 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 6) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane, 7) dokumenty, o których mowa jest w rozdziale II ust. 5 SIWZ, jeżeli są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. MOSiR.kolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach