Przetargi.pl
Przebudowa pochylni do kładki dla pieszych nad ul. Hutniczą - drogą powiatową nr 1192D w Lubinie

Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Odrodzenia 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8497287 , fax. 076 8497289
  • Data zamieszczenia: 2010-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie
    ul. Odrodzenia 26 26
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8497287, fax. 076 8497289
    REGON: 39069452300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pochylni do kładki dla pieszych nad ul. Hutniczą - drogą powiatową nr 1192D w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przebudowy pochylni do kładki dla pieszych nad ul. Hutniczą - drogą powiatową nr 1192D w Lubinie. W ramach przebudowy wykonane zostaną następujące roboty: - zmiana sposobu odwodnienia powierzchni pomostów i spoczników, - nowe ukształtowanie gzymsów wraz z płytą pomostową w zakresie ich konstrukcji, - zastosowanie dylatacji z wkładką neoprenową, - racjonalne rozmieszczenie wpustów odwadniających, - wymiana urządzeń odwadniających wraz ze studzienkami odbiorczymi spod rur spustowych, - zmiana sposobu zamocowania słupków poręczy zabezpieczających w gzymsach, - zmiana nawierzchni pomostu, - zmiana nawierzchni na dojściach do pochylni. Zakres robót określają między innymi: przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, projekt budowlany i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ wykonane przez EKSPERT Spółka z o. o., ul. Storczykowa 9, 57-300 Jaszkowa Dolna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Warunkiem udziału w rozpatrywaniu ofert jest wpłacenie wadium w wysokości: 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 3.Wadium może być wnoszone w formie pieniądza, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 28-05-2010r. do godz. 9:00. Wpłaty wadium, które należy dokonywać na rachunek nr 42 1600 1462 0008 0486 9461 7039 Fortis Bank S.A. O LUBIN z dopiskiem wadium PN IX/2010, powinny być dokonane z takim wyprzedzeniem, aby w dniu 28-05-2010r. do godz. 9:00 była na wyciągu bankowym Zamawiającego zarejestrowana wpłata (dołączyć kopię dokumentu wpłaty wadium potwierdzoną przez bank Wykonawcy). 4.W przypadku formy wadium innej niż przelew na rachunek Wykonawca odpowiedni dokument złoży niespięty z ofertą. 5.Okres ważności wadium powinien być równy, co najmniej okresowi związania złożoną ofertą. 6.Zamawiający nie dopuszcza innej niż wymieniono wyżej formy i trybu wnoszenia wadium. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 upzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach