Przetargi.pl
Przebudowa odcinka ul. Osiedle Rybackie budową miejsc postojowych oraz budową przyłączy kanalizacji deszczowej

Gmina Dziwnów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-420 Dziwnów, ul. Szosowa 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3275163 , fax. 091 3275164
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziwnów
    ul. Szosowa 5 5
    72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3275163, fax. 091 3275164
    REGON: 81168491800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka ul. Osiedle Rybackie budową miejsc postojowych oraz budową przyłączy kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje przebudowę istniejącego pasa drogowego, poprzez: - wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej w ul. Osiedle Rybackie włączonych w kanalizacje deszczową w ul. Stefana Żeromskiego; - rozbiórkę odcinka utwardzonego trylinką; - wyrównanie ubytków i profilowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej; - wykonanie nawierzchni w 2 technologiach zgodnie z projektem w kostce polbruk oraz nawierzchnie asfaltowe; - poszerzenie jezdni oraz wykonanie miejsc postojowych; - przebudowie oświetlenia wzdłuż w/w odcinka ul. Dziwnej. Powyższe prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją. Zagospodarowanie powstałych podczas budowy odpadów leży w gestii Wykonawcy. UWAGA: Inwestycja podzielona jest na 2 etapy płatności i realizacji. I etap do wykonania w roku bieżącym obejmuje wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej oraz budowę miejsc postojowych z możliwością wykonania nawierzchni z kostki betonowej jednak zakres prac nie może przekroczyć kwotę większą niż 350 000,00 zł brutto. Termin zakończenia prac objętych I etapem to: 15.12.2009 rok. II etap obejmuje pozostały zakres robót który należy wykonać do 30.04.2010 roku. Podział na etapy wiąże się z płatnościami częściowymi za wykonanie częściowe robót. Wymagany okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na wykonane prace budowlane - minimum 42 miesiące od daty protokolarnego odbioru prac przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.500,00 PLN, (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto zamawiającego: BANK PEKAO SA I/O w Kamieniu Pomorskim, nr konta 18 1240 3868 1111 0000 4093 6541 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: oryginał złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Dziwnowie, ul. Szosowa 5, kserokopię dokumentu dołączyć do oferty przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy wykażą zamawiającemu, że: a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej 2 roboty budowlane, dotyczące budowy dróg, chodników, o wartości min. 500.000,00 PLN każda; b) dysponują min. 8 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym przynajmniej jedną, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania i nadzoru robót budowlanych; c) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, gwarantujące realizację zamówienia, na kwotę min. 500.000,00 PLN. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia. Warunek uznaje się za spełniony gdy parametry wskazane przez wykonawcę w ramach warunku są większe od wartości minimalnych określonych przez zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z pisemną ofertą wykonawcy składają następujące oświadczenia i dokumenty: 1. pisemne oświadczenie, że zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz Referatu Gospodarki Finansowej UM w Dziwnowie (w przypadku prowadzenie działalności na terenie Gminy Dziwnów) potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót, referencje, itp.); 5. wykaz osób (min. 8 osób) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 7. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych (na min. 500.000,00 zł) lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (OC na min. 500.000,00 zł). Wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziwnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach