Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy ogłasza przetarg
- Adres: 72-100 Goleniów, ul. Nowogardzka 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4072403 , fax. 091 091 4182003
- Data zamieszczenia: 2009-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy
ul. Nowogardzka 2 2
72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4072403, fax. 091 091 4182003
REGON: 81097883600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-goleniow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przemiotem zamówienia jest dostawa do magazynu technicznego SPSP w Goleniowie pieluchomajtek dla dorosłych zwanych przedmiotem dostawy. Dokładną ilość określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia do pobrania ze strony internetowej zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 251223201
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział dostawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami - ocena oświadczeń i innych dokumentów złożonych przez oferenta.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu wymogów zgodnie z art. 22 i 24 ustawy PZP 3. Oświadczenie o akceptacji postanowień siwz bez zastrzeżeń. 4. Oświadczenie o akceptacji warunków projektu umowy stanowiącego zał. nr 4 do siwz bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie, że składający ofertę pozostaje nią związany nie krócej niż 30 dni od dnia otwarcia ofert 6. Certyfikat CE na asortyment z każdego pakietu 7. Kserokopia wpisu do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych (dotyczy pieluchomajtek dla dorosłych) 8. Oświadczenie Wykonawcy iż dostarczone próbki są nieodpłatne i nie podlegają zwrotowi. 9. Parametry wymagane i podlegające ocenie jakości (dot. pakietu nr 1) zał. nr 3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-goleniow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną