Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ulicy Otwinowskiego w Kaliszu wraz z uzupełnieniem odwodnienia

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Piskorzewska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5049709 , fax. 062 5049701
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Piskorzewska 17 17
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5049709, fax. 062 5049701
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ulicy Otwinowskiego w Kaliszu wraz z uzupełnieniem odwodnienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.Zakres prac budowlanych obejmuje w szczególności: 4.1.1.Roboty przygotowawcze i pomiarowe 4.1.2. Roboty ziemne z wywozem urobku 4.1.3. Roboty nawierzchniowe - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej, - nawierzchnia chodników i wjazdów z kostki brukowej betonowej, 4.1.4. Uzupełnienie odwodnienia 4.1.5.Regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej 4.1.6. Wykonanie projektu oznakowania i oznakowanie na czas prowadzonych robót 4.1.7. Wykonanie oznakowania docelowego na podstawie załączonego projektu 4.1.8. Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej i elektronicznej - format DWG) 4.2. Szczegółowy zakres prac określa: 1/ Dokumentacja projektowa - część drogowa wraz z odwodnieniem 2/ Docelowa organizacja ruchu 3/ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową - część drogowa wraz z odwodnieniem, projektem docelowej organizacji ruchu, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 4.4.Zawarte w załącznikach do niniejszej SIWZ nazwy materiałów podano jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w załącznikach do niniejszej specyfikacji. 4.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy licząc od terminu odbioru końcowego. 4.6.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12. Wadium. 12.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 zł 12.2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 12.3. Wadium w pieniądzu (PLN) nale ży wnieść przelewem na konto Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu. Bank Millenium nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912 z dopiskiem Wadium - nr sprawy ZDM.341-41/I/09 12.4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 12.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 12.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją: kwota gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zmawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp 12.7. Kserokopie dowodu wpłaty wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 12.8. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1 wykażą, że dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu oraz, że należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego 2 złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami o których mowa w pkt-cie 9.1.2 ppkt. 1 3 wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających na budowie lub przebudowie co najmniej 100 m ulicy o nawierzchni jezdni i chodników z kostki brukowej betonowej. 9.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1 wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 9.1.4. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego, 9.1.5. zaakceptują termin realizacji określony w pkt. 5.1. SIWZ, 9.1.6. zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur. 9.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w pkt. 9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia-nie spełnia 9.3.Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełniać warunki, o których mowa w pkt. 9.1.1., 9.1.3.ppkt. 1 i 2 SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt. 9.1. mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia n/w dokumentów: 10.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 10.2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.3. dowód wniesienia wadium, 10.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10.8. wykaz osób, spełniających warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9.1.2 ppkt. 1/ - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 10.9. dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w pkt. 10.8 uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczenia potwierdzającego członkowstwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osób we właściwych izbach samorządu zawodowego, 10.10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 10.11. wykaz robót budowlanych spełniających warunki określone w pkt. 9.1.2.pkt.3 - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (Doświadczenie zawodowe). 10.12. Dokumenty potwierdzające, że wykonane roboty wyszczególnione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w zał. nr 3 a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 10 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt. 10.2, 10.4, 10.5, 10.6, 10.7, 10.9, 10.12 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605z późn. zm.). 10.13.Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelna lub budzącą wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach