Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników wraz z infrastrukturą techniczną w ul. Sportowej w Twardogórze

Gmina Twardogóra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3158251 , fax. 071 3158142
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Twardogóra
    ul. Ratuszowa 14 14
    56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3158251, fax. 071 3158142
    REGON: 93193482200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników wraz z infrastrukturą techniczną w ul. Sportowej w Twardogórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres 1: Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników wraz z infrastrukturą techniczną w ul. Sportowej w Twardogórze, obejmujące m.in.: Budowa odcinka wodociągu (od zasuwy na wysokości działki nr ew. 36/22 AM 1 obr. Moszyce do zasuwy na wysokości działki 44/5 AM 1 obr. Moszyce), Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej (od studni na wysokości działki 36/22 AM 1 obr. Moszyce, do studni na wysokości działki nr ew. 40/7 AM 1 obr. Moszyce) Budowa kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych, Budowa drogi, chodnika (bez odcinka zaprojektowanego na działce 39/1 AM 1 obr. Moszyce), ścieżki rowerowej i zjazdów Urządzenie zieleni Organizacja ruchu zastępczego i docelowego, Geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, Prace porządkowe, zabezpieczające, Inne prace wynikające z uzgodnień, dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej nia Zakres 2: Budowa odcinka wodociągu wraz z przyłączami w części ul. Sportowej oraz w drodze gruntowej przyległej do ul. Sportowej w Twardogórze, obejmująca: Budowa odcinka wodociągu wraz z przyłączami, Organizacja ruchu zastępczego, Geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, Prace porządkowe, zabezpieczające, Inne prace wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: są dopuszczeni do obrotu gospodarczego i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia przez co należy rozumieć wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia t.j. budowa, przebudowa lub remont drogi wraz infrastrukturą techniczną, o wartości min. 500.000,00 złotych brutto. 4. Dysponują, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub będą dysponować takimi osobami i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), w szczególności posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207/2003 poz. 2016 z późn. zm.), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i sanitarnej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. 5. Zapoznali się z dokumentacją projektową wymienioną w rozdziale 3 niniejszej SIWZ. 6. Dokonali wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia. 7. ielą, co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na zrealizowany przemiot zamówienia. 8. Przyjmą warunki umowy proponowane przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonywana będzie w systemie spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami). 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 4 do SIWZ. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z dokumentacją projektową, o której mowa w rozdziale 3 niniejszej SIWZ wg załącznika nr 6 do SIWZ. 6. Świadectwo wizytacji terenu, na którym będą realizowane roboty wg załącznika nr 7 do SIWZ. 7. Wypełnioną kartę gwarancyjną wg załącznika nr 8 do SIWZ. 8. Podpisany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (należy podpisać i opieczętować każdą stronę wzoru umowy). 9. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 10. Kalkulacja ceny ryczałtowej z rozbiciem na elementy wyszczególnione w załączniku nr 9 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 11. Proponowany przez Wykonawcę harmonogram realizacyjny zadania (tygodniowy) uwzględniający termin realizacji w rozbiciu na elementy wyszczególnione w załączniku nr 10 do SIWZ wg załącznika nr 9 do SIWZ. 12. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 13. Kalkulacja ceny ryczałtowej z rozbiciem na elementy wyszczególnione w załączniku nr 9 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 14. Proponowany przez Wykonawcę harmonogram realizacyjny zadania (tygodniowy) uwzględniający termin realizacji w rozbiciu na elementy wyszczególnione w załączniku nr 10 do SIWZ wg załącznika nr 9 do SIWZ. 15. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 16. Kalkulacja ceny ryczałtowej z rozbiciem na elementy wyszczególnione w załączniku nr 9 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 17. Proponowany przez Wykonawcę harmonogram realizacyjny zadania (tygodniowy) uwzględniający termin realizacji w rozbiciu na elementy wyszczególnione w załączniku nr 10 do SIWZ wg załącznika nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach