Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Pietrzyków i Smółki

Gmina Koźminek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-840 Koźminek, ul. Kościuszki 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7637085 , fax. 062 7637207
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
    ul. Kościuszki 7 7
    62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7637085, fax. 062 7637207
    REGON: 25085541700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Pietrzyków i Smółki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Pietrzyków i Smółki 1. Pietrzyków:STAN PROJEKTOWANY Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto klasę techniczną D (droga dojazdowa). Droga klasy tech. D jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. 1.1 PRZEKRÓJ POPRZECZNY W pasie drogowym wyróżniono n w parametry techniczne: - jezdnia o szerokości 4,5 na odc. 0+000 - 0+510 oraz 4,0 na pozostałym odcinku - pobocza obustronne 2 x 1,0 m z gruntu Zaprojektowano przekrój drogowy o pochyleniu daszkowym równym 2%, natomiast pobocza o spadku 7 % 1.2 PARAMETRY TECHNICZNE - klasa techniczna D (dojazdowa) - prędkość projektowa 40km/h - kategoria ruchu KR 1 - szerokość jezdni 4,5 oraz 4,0 m - szerokość poboczy 2 x 1,0 m z gruntu 1.3 ROZWIĄZANIA SYTUACYJNE Usytuowanie drogi w istniejącym pasie komunikacyjnym przedstawiono na planie sytuacyjnym rys. nr 2.1-2.4. Przebieg projektowanej drogi dostosowano do istniejącej drogi. Projekt przewiduje utrzymanie istniejącego przebiegu ciągu drogowego. Pobocza należy wykonać z gruntu kat. I-II o szerokości 1,0 m. 1.4 ROZWIĄZANIA WYSOKOŚCIOWE Zaprojektowana niweleta jezdni prowadzona jest po istniejącej niwelecie drogi. 1.5 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI 1.6 Jezdnia - dolna w-wa podbudowy z kruszywa naturalnego, gr. 10 cm - górna w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm , gr. 10 cm 1.7 ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie powierzchniowe pasa drogowego uzyska się poprzez zachowanie stanu istniejącego przebiegu drogi w planie i zachowanie istniejących spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni oraz poboczy, które dotychczas zapewniały odwodnienie przedmiotowej nawierzchni drogi. 1.8 ROBOTY ZIEMNE Zakres robót ziemnych obejmuje: - Wykonanie koryta - Wykonania oczyszczenia rowów z namułu wraz z wyprofilowaniem skarp i dna rowu - wykonania poboczy gruntowych z plantowaniem ich powierzchni, 2. Smółki: STAN PROJEKTOWANY Ze względu na parametry istniejącej drogi gminnej przyjęto standard techniczny D (droga dojazdowa). Droga klasy tech. D jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. 2.1 PRZEKRÓJ POPRZECZNY W pasie drogowym wyróżniono n/w parametry techniczne: - jezdnia o szerokości 4,0m - pobocza obustronne 2 x 1,0m Zaprojektowano przekrój drogowy daszkowy, gdzie spadek jezdni wynosi 2 x 2%, a na poboczach spadki o wartościach po 7%. Przy krawędziach korony rowki trójkątne o szer. do 50cm i gł. do 30cm. 2.3 PARAMETRY TECHNICZNE - klasa drogi D (dojazdowa) - kategoria ruchu KR1 - długość drogi 1130m - szerokość jezdni 4,0m - szerokość poboczy 2 x 1,0m - szerokość korony 6,0m 2.4 ROZWIĄZANIA SYTUACYJNE Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka drogi gminnej został wykonany na mapie zasadniczej w skali 1:1000. Przebieg przebudowywanej drogi pokrywa się z istniejącym pasem przebudowywanej drogi. 2.5 KONSTRUKCJA JEZDNI Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1. Wspomniana konstrukcja nawierzchni w ETAP-ie 1 przebudowy składa się z następujących warstw: - górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego o gr. 10cm - dolna podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. 8cm 2.6 ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo do projektowanych rowów przydrożnych o szer. do 50cm i gł. do 30cm. Istniejący przepust pod przedmiotową drogą przy drodze powiatowej nalezy przebudować. Przebudowa jest związana z utrzymaniem urządzenia wodnego w celu zachowania jego funkcji. Przepust wykonany z rur PVC o śr. 30cm i dł. 12m ze ściankami czołowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach