Przetargi.pl
Przebudowa linii kablowej oświetlenia ulicy Przemysłowej w Chojnicach

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3971800 , fax. 052 3972194
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Stary Rynek 1 1
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3971800, fax. 052 3972194
    REGON: 00052345900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.chojnice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa linii kablowej oświetlenia ulicy Przemysłowej w Chojnicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: Przebudowę energetycznej linii kablowej oświetlenia ulicznego ul. Przemysłowej w Chojnicach na działkach 698/4, 697/4, 696/10, 696/9, 695/2, 688/6, 694/2, 693/3, 689/2, 690/3, 2758, 691/2, 612/2 Istniejącą linię kablową wzdłuż ul. Przemysłowej oświetlenia ulicznego zdemontować i zdać do z RD Chojnice. Nową linię oświetlenia ulicznego wykonać kablem 4x35 YAKY zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Ustawić 44 komplety słupów stalowych ocynkowanych na fundamencie z montażem wysięgników rurowych i opraw do lamp. Dla wykonania prawidłowej wyceny należy bezwzględnie przeprowadzić wizję w terenie. Zamawiający wyjaśnia, iż podstawą sporządzenia uproszczonego kosztorysu ofertowego jest projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Natomiast przedmiar robót, który stanowi opracowanie wtórne w stosunku do wyżej wymienionej dokumentacji i obrazuje on skalę zamierzenia budowlanego i ułatwia Wykonawcom oszacowanie kosztów realizacji inwestycji. Dlatego nie przypisuje się przedmiarowi decydującego znaczenia z punktu widzenia sposobu obliczenia ceny ofertowej. Przed przystąpieniem do zamówienia należy dokonać wizji w celu uwzględnienia wszystkich nakładów pracy /ze względu na prowadzone roboty budowlane na ul. Przemysłowej w tym ułożenie nawierzchni jezdni i chodników należy przewidzieć odpowiednią ilość przycisków w rejonie prowadzonych prac/ Zapis ten należy odnieść również do art.632 § 1 kc. /Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac/. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie 3 dni przez podpisaniem umowy uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony według kalkulacji z podaniem składników cenotwórczych . Wykonawca jest zobowiązany urządzić plac budowy we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej / jeżeli ich opisanie w dokumentacji nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia/ lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. Zamawiający wyjaśnia, że zgodnie z obowiązującymi przepisami za roboty dodatkowe uznaje się wyłącznie te roboty, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Co najmniej 14 dni przez planowanym terminem rozpoczęcia realizacji zadań Wykonawca poinformuje ENEA S.A. o zakresie i planowanym terminie niezbędnych wyłączeń, celem ostatecznego ich uzgodnienia. Przeprowadzenie prób końcowych i ostatecznego odbioru przebudowanej sieci nastąpi nie później niż w terenie 7 dni od zgłoszenia zakończenia robót. Próby i odbiory będą przeprowadzone przy udziale upoważnionych przedstawicieli Stron. Wykonawca w ciągu 7 dni od wystąpienia przez ENEA S.A. ze stosownym wnioskiem zobowiązany jest w formie pisemnej wskazać upoważnionego przedstawiciela. Nie przystąpienie Wykonawcy do udziału w przeprowadzeniu prób i odbiorów w uzgodnionym terminie Zamawiający uzna za jego zgodę na przeprowadzenie prób i odbiorów bez jego udziału. Wyniki prób i odbiorów będą potwierdzane w protokołach prób i odbiorów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium wniesienia zabezpieczenia wadium w wysokości 3.000 zł. słownie : trzy tysiące zł 00/100 1.Wadium należy wnieść w terminie do 15.09.2009r. do godz. 10:00 2.Wadim wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Urząd Miejski w Chojnicach Nr 35 8146 0003 0000 0304 2000 0040 3.Wadium może być wnoszone również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - dokument wadium należy dołączyć do oferty 4Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony 5Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a/Odmówi podpisania umowy, na warunkach określonych w ofercie b/Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.Spełniają warunki ustawy art.22 ust 1 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z wyszczególnieniem wykonanej roboty budowlanej, wartości, daty wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota budowlana została wykonana należycie. 8.Wykonawca musi dysponować osobą/mi zdolną/mi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającą/mi uprawnienia: Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budowlanych) Załącznik Nr 6 do SIWZ. 9.Udzielą gwarancji na wykonanie robót minimum 60 miesięcy Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wszystkie dokumenty należy złożyć w języku polskim. 2.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1/Formularz oferty cenowej zgodnie z załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z oświadczeniem o okresie gwarancji. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2/Oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 3/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie lub odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4/Wykaz wykonania roboty budowlanej ( w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającej rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 5/Wykaz osób /Załącznik nr 5/ które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6/Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7/Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 siwz Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 3. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane / Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. / 5.Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach