Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg
- Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5213750 , fax. 058 5510133
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
ul. Tadeusza Kościuszki 25/27 25/27
81-704 Sopot, woj. pomorskie
tel. 058 5213750, fax. 058 5510133
REGON: 00598492000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie gminnymi nieruchomościami zabudowanymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi oraz zarządzanie gminnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi w budynkach, w których wyodrębniono lokale na rzecz innych podmiotów niż Gmina Miasta Sopotu, położonymi na obszarze Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Sopocie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zarządzanie gminnymi nieruchomościami zabudowanymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi oraz zarządzanie gminnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi w budynkach, w których wyodrębniono lokale na rzecz innych podmiotów niż Gmina Miasta Sopotu, położonymi na obszarze Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Sopocie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane w wysokości 20000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. świadczą, bądź świadczyli na rzecz jednego lub wielu odbiorców, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usługę zarządzania budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi/lokalami w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych o łącznej powierzchni użytkowej lokali nie mniejszej niż 35.000 m2, przy czym, w każdym momencie ww. trzyletniego okresu poprzedzającego dzień wszczęcia postępowania lub odpowiednio - okresu prowadzenia działalności, łączna powierzchnia użytkowa lokali jednocześnie zarządzanego zasobu winna wynosić nie mniej niż 35.000 m2; 3) Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub będą nim dysponowali na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia; 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą nimi dysponowali na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. zapewnią uczestnictwo w wykonaniu zamówienia zespołu o minimalnym składzie osobowym jn.: a) licencjonowany Zarządca nieruchomości, bądź ustanowiony Kierownik biura obsługi najemców posiadający licencję zawodową zarządcy nieruchomości; b) główny księgowy posiadający certyfikat księgowy, bądź odpowiednio świadectwo kwalifikacyjne potwierdzające spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych dla osób prowadzących usługowo księgi rachunkowe; c) księgowy; d) inspektor nadzoru robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, bądź - w przypadku uprawnień uzyskanych przed wejściem w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami) - w zakresie odpowiadającym powyższemu, będący czynnym członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; e) inspektor nadzoru robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, bądź - w przypadku uprawnień uzyskanych przed wejściem w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami) - w zakresie odpowiadającym powyższemu, będący czynnym członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; f) inspektor nadzoru robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, bądź - w przypadku uprawnień uzyskanych przed wejściem w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami) - w zakresie odpowiadającym powyższemu, będący czynnym członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; g) inspektor ds. eksploatacyjno-administracyjnych. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) wykaz usług świadczonych na rzecz jednego lub wielu odbiorców, polegających na zarządzaniu przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi/lokalami w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych o łącznej powierzchni użytkowej lokali nie mniejszej niż 35.000 m2, przy czym, w każdym momencie ww. trzyletniego okresu poprzedzającego dzień wszczęcia postępowania lub odpowiednio - okresu prowadzenia działalności, łączna powierzchnia użytkowa lokali jednocześnie zarządzanego zasobu winna wynosić nie mniej niż 35.000 m2. 6) wykaz osób, o których mowa w warunkach ubiegania się o udzielenie zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w poz. 6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) licencję zawodową Zarządcy nieruchomości, bądź Kierownika biura, wymienionego w wykazie, o którym mowa w poz. 6. 9) certyfikat księgowy, bądź odpowiednio świadectwo kwalifikacyjne potwierdzające spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych dla osób prowadzących usługowo księgi rachunkowe głównego księgowego, wymienionego w wykazie, o którym mowa w poz. 6. 10) uprawnienia budowlane wymienionego w wykazie, o którym mowa w poz. 6 inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, bądź - w przypadku uprawnień uzyskanych przed wejściem w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami) - w zakresie odpowiadającym powyższemu. 11) uprawnienia budowlane wymienionego w wykazie, o którym mowa w poz. 6 inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, bądź - w przypadku uprawnień uzyskanych przed wejściem w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami) - w zakresie odpowiadającym powyższemu. 12) uprawnienia budowlane wymienionego w wykazie, o którym mowa w poz. 6 inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, bądź - w przypadku uprawnień uzyskanych przed wejściem w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami) - w zakresie odpowiadającym powyższemu. 13) zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami) inspektora nadzoru, o którym mowa w poz. 10. 14) zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami) inspektora nadzoru, o którym mowa w poz. 11. 15) zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami) inspektora nadzoru, o którym mowa w poz. 12.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Administrowanie nieruchomościami gminnymi położonymi w Sztumie obręb 2 obejmującymi teren ogólnodostępny plaży i miejsca wykorzystywanego do kąpieli.
Dodano: 2014-10-13 - Zarządzanie cmentarzami komunalnymi położonymi w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Spokojnej i przy ul. Obrońców Pokoju, w okresie do 31.12.2015 r.
Dodano: 2012-03-15 - Zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym
Dodano: 2012-02-07 - Administrowanie nieruchomościami gminnymi położonymi w Sztumie obręb 2 obejmującymi teren ogólnodostępny plaży i miejsca wykorzystywanego do kąpieli.
Dodano: 2011-12-13 - Zarząd i administrowanie gminnym zasobem mieszkaniowym miasta Człuchowa w latach 2011 - 2012
Dodano: 2011-02-17 - Zarządzanie i administrowanie z zakresu gospodarki komunalnej w Starym Targu - domami i lokalami mieszkalnymi oraz użytkowymi
Dodano: 2010-12-31