Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Drogowców 2
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6862513 , fax. 058 6862513
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Drogowców 2 2
83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
tel. 058 6862513, fax. 058 6862513
REGON: 19168759500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa walca drogowego wibracyjnego z siedziskiem używanego o masie własnej od 1300 do 1600 kg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa walca drogowego wibracyjnego ze siedziskiem używanego o masie własnej od 1300 do 1600 kg o następujących parametrach: 1 Rok produkcji - od 2002. 2 Własna masa od 1300 do 1600 kg 3. Przepracowane : do 600 m/g 4. Szerokość robocza : 80 cm 5. Typ silnika : diesel, 6 Moc silnika : od 11 kW 7 Częstotliwość wibracji: od 40 Hz do 70 Hz 8 Napęd hydrostatyczny 9 Ciśnieniowy układ zraszania na każdy bęben 10 Przegub centralny maszyny 11 Hamulec roboczy: hydrostatyczny 12 Hamulec postojowy : hydromechaniczny 13 Wibracje na oba bębny (dla podwójnych przód i tył ) 14 System AVC - Automatyczna Kontrola Wibracji 15 Dzwignia jazdy wyposażona w mechanizm blokujący 16 Fotel pneumatyczny 17 Zbiornik wody : ok. 100 - 120 litrów 18 Do sprzętu zostanie dołączona: a) Instrukcja obsługi operatora w języku polskim b) Katalog części zamiennych c) Dokumentacja Techniczna Rozruchowa d) Wykaz punktów serwisowych 19 Dostawca przeprowadzi bezpłatnie przeszkolenie operatorów w zakresie obsługi, u Zamawiającego. 20. Dostawca przedstawi aktualne zdjęcia oferowanego walca Wymagania gwarancyjne: 1. Oferowany walec powinien być objęty gwarancją - minimum 12 miesięcy, licząc od daty odbioru walca. 2. Wykonawca powinien posiadać na terenie Polski całodobowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny , 3. Czas reakcji serwisu na uszkodzenia w okresie gwarancyjnym - max 72 godz, licząc od daty zgłoszenia. 4 Naprawa zgłoszonych wad i usterek w okresie gwarancyjnym odbywa się u Zamawiającego. Jeżeli z przyczyn technicznych niemożliwe jest dokonanie naprawy u Zamawiającego, Dostawca dokona naprawy w swoim serwisie na terenie kraju, pokrywając koszty dostawy walca do serwisu i po naprawie do Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie. 5. Dostawca przedłuży gwarancję o czas pozostawania walca w naprawie gwarancyjnej, tj. od czasu zgłoszenia konieczności naprawy przez nabywcę do czasu przekazania kompletnego walca po naprawie. 6. Wszelkie koszty naprawy lub wymiany w okresie gwarancji wadliwych części, podzespołów obciążają w całości Dostawcę. 7.Jeżeli Dostawca, po otrzymaniu zawiadomienia o uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym walca, nie przywróci jego sprawności technicznej w okresie 6 dni, Zamawiający może podjąć czynności zaradcze jakie uzna za niezbędne, na ryzyko i koszt Dostawcy, bez naruszenia innych praw które może mieć w stosunku do Wykonawcy w ramach zamówienia 8. Dostawca zapewni Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem serwisu do wszystkich niezbędnych części i podzespołów przez okres min.1 rok od daty dostawy walca . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433124007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawca jest zobowiązany złożyć ofertę według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności dokumenty i oświadczenia pkt. 11.2 a, 11.3.1., SIWZ na zasadzie spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do złożenia: a) pisemnego oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji. Dostawca dołączy do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Dostawcę następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Dostawca złoży wraz z ofertą parafowany projekt umowy stanowiący załącznik do specyfikacji. 3. aktualne zdjęcia oferowanego walca
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-koscierzyna.eurzad.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną