Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Drogowców 2
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6862513 , fax. 058 6862513
- Data zamieszczenia: 2009-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Drogowców 2 2
83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
tel. 058 6862513, fax. 058 6862513
REGON: 19168759500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawę walca drogowego wibracyjnego z siedziskiem, używanego, o własnej masie do 1600 kg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa walca drogowego wibracyjnego z siedziskiem, używanego, o masie własnej do 1600 kg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie. Adres: 83-400 Kościerzyna ul. Drogowców 2 o następujących parametrach: 1.Rok produkcji - od 2000r do 2004 r, 2. Własna masa do 1600 kg 3. Przepracowane : do 600 m/g 4. Szerokość robocza : 80 cm 5. Typ silnika : diesel, 6. Moc silnika : od 9 KM do 12 KM 7. Częstotliwość wibracji: od 55 Hz do 60 HZ 8. Napęd hydrostatyczny 9. Ciśnieniowy układ zraszania przy walcowaniu na każdy bęben 10. Przegub centralny maszyny 11. Hamulec roboczy: hydrostatyczny 12. Hamulec postojowy : hydrauliczny na oba bębny 13.Wibracje na oba bębny dla podwójnych ( przód i tył ) 14. System AVC - Automatyczna Kontrola Wibracji 15. Dzwignia jazdy wyposażona w mechanizm blokujący 16. Fotel pneumatyczny z pasami bezpieczeństwa 17. Zbiornik wody : ok.120 litrów 18. Do sprzętu zostanie dołączona: a) Instrukcja obsługi operatora w języku polskim b) Katalog części zamiennych c) Dokumentacja Techniczna Rozruchowa d) Wykaz punktów serwisowych 19. Dostawca bezpłatnie przeszkoleni operatorów w zakresie obsługi u Zamawiającego. 20. Przedstawi aktualne zdjęcia oferowanego walca Wymagania gwarancyjne: 1.Oferowane pługi powinny być objęte gwarancją - minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru walca. 2. Wykonawca powinien posiadać na terenie Polski całodobowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny , 3. Czas reakcji serwisu na uszkodzenia w okresie gwarancyjnym - max 72 godz, licząc od daty zgłoszenia. 4. Naprawa zgłoszonych wad i usterek w okresie gwarancyjnym odbywa się u Zamawiającego. Jeżeli z przyczyn technicznych niemożliwe jest dokonanie naprawy u Zamawiającego, Dostawca dokona naprawy w swoim serwisie na terenie kraju, pokrywając koszty dostawy walca do serwisu i po naprawie do Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie. 5. Dostawca przedłuży gwarancję o czas pozostawania walca w naprawie gwarancyjnej, tj. od czasu zgłoszenia konieczności naprawy przez nabywcę do czasu przekazania kompletnego walca po naprawie. 6. Wszelkie koszty naprawy lub wymiany w okresie gwarancji wadliwych części, podzespołów obciążają w całości Dostawcę. 7.Jeżeli Dostawca, po otrzymaniu zawiadomienia o uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym walca, nie przywróci jego sprawności technicznej w okresie 6 dni, Zamawiający może podjąć czynności zaradcze jakie uzna za niezbędne, na ryzyko i koszt Dostawcy, bez naruszenia innych praw które może mieć w stosunku do Wykonawcy w ramach zamówienia 8. Dostawca zapewni Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem serwisu do wszystkich niezbędnych części i podzespołów przez okres min.3 lat od daty dostawy walca . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433124007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności dokumenty i oświadczenia pkt. 11.2 a, 11.3.1., na zasadzie spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawca jest zobowiązany złożyć ofertę według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Dostawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do złożenia: a) pisemnego oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji. Dostawca dołączy do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Dostawcę następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dostawca złoży wraz z ofertą parafowany projekt umowy stanowiący załącznik do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-koscierzyna.eurzad.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną