Przetargi.pl
Zakup i dostawa trzech pługów odśnieżnych patrolowych jednolemieszowych wraz z montażem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Drogowców 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6862513 , fax. 058 6862513
  • Data zamieszczenia: 2009-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Drogowców 2 2
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6862513, fax. 058 6862513
    REGON: 19168759500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa trzech pługów odśnieżnych patrolowych jednolemieszowych wraz z montażem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych(wyprodukowanych w 2009 r ) trzech pług odśnieżnych patrolowych jednolemieszowych sterowanych elektrohydraulicznie wraz z dostosowaniem płyty podwoziowej pługa do zamontowania na nośnikach (samochody Jelcz, Mercedes, Man, Liaz itp.) dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie. wraz z montażem o następujących parametrach: 1. szerokość odśnieżania min 3,00 m, przy skręcie o 30 stopni w stosunku do kierunku jazdy 2.pług powinien posiadać odkładnicę z tworzywa sztucznego umożliwiająca odśnieżanie pasa drogowego 3.odkładnica wraz z lemieszem powinna mieć wysokość min.1,10m, 4. pług powinien posiadać światła pozycyjne ( gabarytowe ) i oznakowanie części odkładnicy wystającej poza obrys pojazdu( nośnika)ukośnymi pasami barwy na przemian białej i czerwonej zgodnie z postanowieniami rozdziału 9 , § 39.1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2003r . w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. Nr 32 z 2003 r , poz.262) i posiadać wymagane z kodeksem drogowym światła( reflektory) drogowe i mijania, montowane na konstrukcji zawieszenia pługa, zasilane prądem stałym o napięciu znamionowym 24 V, 5. Załączanie/wyłączanie wszystkich świateł określonych w pkt. 6.5 musi odbywać się bezpośrednio z przełączników umieszczonych na pulpicie sterowniczym pługa 6.odkładnica powinna być tak wyprofilowana aby uniemożliwić odrzucanie zgarnianego śniegu na szybę pojazdu ( nośnika) 7.pług powinien posiadać lemiesz wykonany z materiału elastycznego, odpornego na ścieranie w niskich temperaturach do - 30 stopni C( np. guma, fulkolan itp.) - do usuwania świeżego śniegu i tzw. błota pośniegowego, 8.posiadać system zabezpieczenia hydraulicznego przed uszkodzeniem w przypadku najechania na stałą przeszkodę ( wystające studzienki kanalizacyjne, szyny, krawężniki, garby itp.) w postaci hydroamortyzatora gazowego 9. funkcje podnoszenia, opuszczania pługa, skrętu w prawo i w lewo o kąt +/- 30 stopni realizowane hydraulicznie, za pomocą pulpitu sterowniczego z kabiny kierowcy / operatora 10. funkcja skrętu prawo/lewo realizowana za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych kierunku 11. pług musi być wyposażony w sprężynowy system stabilizacji odkładnicy względem powierzchni drogi 12.pompa hydrauliczna, zamontowana na konstrukcji pługa, powinna być napędzona silnikiem elektrycznym prądu stałego o napięciu znamionowym 24 V. 13. konstrukcja pługa metalowa, spawana, zabezpieczona antykorozyjnie i odporna na działanie chlorku sodu, 14. wytrzymałość i elastyczność materiałów użytych do wykonania pługa powinna być zachowana w temp. do - 30 stopni C, 15. elementy złączne typu śruby, nakrętki, sworznie itp. ocynkowane lub wykonane ze stali nierdzewnej 16. tłoczyska w siłownikach powinny być wykonane ze stali odpornej na korozję, 17. łatwy i szybki oraz prosty montaż przez jedną osobę, zarówno układ mechanicznego jak też sterowania ( szybkozłącze), 18.pług powinien posiadać także szybko demontowane, metalowe, zabezpieczone przed korozją, podstawki postojowe, umożliwiające wraz z elementami podporowymi stabilne ustawienie pługa po sezonie prac zimowego utrzymania dróg. 19. Dostawca dokona montażu pługów i odkładnicy do nośników u Zamawiającego - wymaga się montażu pługa na nośniku za pośrednictwem płyty czołowej wg SETRA [ inna niż DIN norma płyty czołowej stosowana w Europie] 20. Do sprzętu zostanie dołączona: a) Instrukcja obsługi operatora w języku polskim, b) Dokumentacja Techniczna Ruchowa c) Wykaz punktów serwisowych - wymaga się aby Dostawca posiadał własny (potwierdzony siedzibą ) punkt serwisowy w odległości nie większej niż 250km d) Katalog części zamiennych, 21. Dostawca bezpłatnie przeszkoleni operatorów w zakresie obsługi u Zamawiającego. Wymagania gwarancyjne: 1.Oferowane pługi powinny być objęte gwarancją - minimum 24 miesiące, licząc od daty zamontowania pługów 2. Wykonawca powinien posiadać na terenie Polski całodobowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, 3. czas reakcji serwisu na uszkodzenia w okresie gwarancyjnym - max 24 godz, max czas usunięcia awarii w okresie zimowym od 15 października do 15 kwietnia nie powinien być dłuższy niż 3 dni licząc od daty zgłoszenia. 4. Naprawa zgłoszonych wad i usterek w okresie gwarancyjnym odbywa się u Zamawiającego. Jeżeli z przyczyn technicznych niemożliwe jest dokonanie naprawy u Zamawiającego, Dostawca dokona naprawy w swoim serwisie na terenie kraju, pokrywając koszty dostawy pługa do serwisu i po naprawie do Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie. 5.Jeżeli naprawa jest niemożliwa w określonym terminie to Dostawca powinien dostarczyć pług zastępczy dla Zamawiającego, aż do czasu naprawienia uszkodzonego pługa. 6. Dostawca przedłuży gwarancję o czas pozostawania pługa w naprawie gwarancyjnej, tj. od czasu zgłoszenia konieczności naprawy przez nabywcę do czasu przekazania kompletnego pługa po naprawie. 7. Wszelkie koszty naprawy lub wymiany w okresie gwarancji wadliwych części, podzespołów obciążają w całości Dostawcę ( za wyjątkiem eksploatacyjnie zużywających się lemieszy zgarniających i żarówek ). 8. Jeżeli Dostawca, po otrzymaniu zawiadomienia o uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym pługa, nie przywróci jego sprawności technicznej w okresie 3 dni, Zamawiający może podjąć czynności zaradcze jakie uzna za niezbędne, na ryzyko i koszt Dostawcy, bez naruszenia innych praw które może mieć w stosunku do Dostawcy w ramach zamówienia 9. Dostawca zapewni Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem serwisu do wszystkich niezbędnych części i podzespołów przez okres min.10 lat od daty dostawy pługów . 10. Oferent wykaże co najmniej 5 dostaw o podobnym charakterze pod względem wartościowym i ilościowym, potwierdzonych odpowiednimi referencjami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433131001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności dokumenty i oświadczenia pkt. 11.2 a, 11.3.1.SIWZ, na zasadzie spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do złożenia: a) pisemnego oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji. Dostawca dołączy do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Dostawcę następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dostawca złoży wraz z ofertą parafowany projekt umowy stanowiący załącznik do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-koscierzyna.eurzad.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach