Zespół Szkół Nr 2 ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Gdańska 30
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6721646 , fax. 058 5720441
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2
ul. Gdańska 30 30
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 058 6721646, fax. 058 5720441
REGON: 19294584600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2.tkchopin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu nad holem głównym budynku szkolnego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty dotyczące remontu dachu nad holem głównym budynku szkoły Zespołu Szkół Nr 2 w Wejherowie w zakresie: - Robot rozbiórkowych - Wykonania termoizolacji dachu z płyt styropianowych - Wykonania pokrycia dachu dwoma warstwami papy termozgrzewalnej - Wymiany obróbek blacharskich - Wykonania instalacji odgromowej - Ocieplenia ścian zewnętrznych płytami styropianowymi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wys. 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100). 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w formie: a) przelewu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, numer rachunku: 78 1160 2202 0000 0001 0171 8062 - z dopiskiem wadium - przetarg - ZP/1/2009 - Remont dachu nad holem głównym budynku szkolnego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione przelewem w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d) Zamawiający również zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 265 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Jeżeli wykonawca wybierze inną formę zabezpieczenia wadium niż przelew, musi dostarczyć dokument wystawiony przez odpowiednia wybraną instytucję, w którym to dokumencie musi być zawarta treść całego ustępu 10 i 11, lub inne sformułowanie, z którego wynikać będzie zabezpieczenie dla zamawiającego bezwzględne zatrzymanie wadium w przypadkach określonych w Prawie zamówień publicznych. 12. Wykonawca, który złoży ofertę z dokumentem wadialnym wystawionym przez upoważnione instytucje, ale dokument ten nie będzie zawierał wszystkich wymogów określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych Wykonawca będzie wykluczony z postępowania.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają, obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) wykażą się doświadczeniem w wykonywaniu robót budowlanych o podobnym charakterze - polegających na wykonywaniu remontów pokryć dachowych o wartości minimum 150 000 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (minimum 2 zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz odbiorców; 2) posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 200 000 zł. 3) posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (pięćset tysięcy złotych); 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów określonych w części IX SIWZ. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki. 4) wykaz zrealizowanych zamówień - robót budowlanych - o podobnym charakterze w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wskazane przedstawienie dokumentów potwierdzających (referencje), że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 5) wykaz osób oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz należą do izby inżynierów budownictwa (zał. nr 3 do SIWZ ). 6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) polisę a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs2.tkchopin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie prac budowlanych i konserwatorskich polegających na remoncie elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Biskupiej 17 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Stacja pomp Izbica na terenie gminy Główczyce - roboty remontowo-budowlane i konserwacja gruntowna.
Dodano: 2016-07-27 - Remont w Internacie KOMANDOR przy ul. Śmidowicza 71 w Gdyni
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu pomieszczeń ZOZ zlokalizowanych w budynku zakwaterowania osadzonych Zakładu Kar-nego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku UKS w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
Dodano: 2016-07-19 - Roboty remontowe ogólnobudowlane w budynku nr 45 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.
Dodano: 2016-07-18 - Zwiększenie funkcji animacyjnej MDK w Człuchowie przez wymianę poszycia dachowego, termoizolację i adaptację poddasza.
Dodano: 2016-07-08 - Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej połączony z wykonaniem nowej posadzki w hali i remontem pokrycia dachowego audytorium Wydziału
Dodano: 2016-07-06 - Obiekt nr 1 - Stacja pomp Izbica na terenie gminy Główczyce - roboty remontowo-budowlane i konserwacja gruntowna. Obiekt nr 2 - Cieki i wały na terenie powiatu słupskiego - konserwacja bieżąca i gruntowna
Dodano: 2016-07-06 - Przebudowa budynku nr 19 na potrzeby Grupy Zabezpieczenia 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w kompleksie wojskowym Redzikowo (zadanie 13743).
Dodano: 2016-07-05