Przetargi.pl
ZAKUP EMULSJI KATIONOWEJ KLASY K 1-65 W ILOŚCI 25,0 MG

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Morska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2472235 , fax. 055 2472235
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Morska 1 1
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 055 2472235, fax. 055 2472235
    REGON: 17081824300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP EMULSJI KATIONOWEJ KLASY K 1-65 W ILOŚCI 25,0 MG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej, zwykłej, klasy K 1-65 z przeznaczeniem do wykonywania powierzchniowych utrwaleń nawierzchni, według warunków technicznych IBDiM EmA-98 (drogowe kationowe emulsje asfaltowe), zeszyt nr 60 w ilości 25,0 Mg. 2.Środki transportu dla sukcesywnego odbioru emulsji w ilościach nie większych niż 2,2 Mg dla jednego transportu zapewni Zamawiający we własnym zakresie w uzgodnieniu z Wykonawcą, który otrzyma zamówienie. 3.Zastrzega się równocześnie, iż odległość transportu przedmiotowej emulsji asfaltowej, nie będzie większa niż 55,0 km od siedziby Zamawiającego. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo nieodebrania ilości zamówionej emulsji do 40% zamówienia. 5.Emulsja powinna posiadać aktualny atest higieniczny PZH oraz aktualną kompletną aprobatę techniczną IBDiM ważną na okres realizacji zamówienia wraz z aktualnymi wynikami badań laboratoryjnych wykonanymi przez IBDiM. 6.Do każdej partii zamówionej emulsji powinna być dołączona deklaracja zgodności wyrobu budowlanego z aprobatami IBDiM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 145110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogąubiegać się wykonawcy, ktorzy : 1. Spełniają warunki udziału w postępowniu określone na podstawie art.22ust.1upzp oraz nie podlegają wykluczniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 upzp.2. Posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a) podmiot jest zarejstrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia .3. Wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich lat co najmniej 2 dostawy o podobnym charakterze .4. Szczegołowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem lub oryginały): 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu (art. 44 ustawy pzp), zgodne z treścią Formularza 3.1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem lub oryginały): 8.2.1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w ppkt. a) i b) oraz wymienione w zdaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin złożenia takiego oświadczenia być właściwy do ważności dokumentów określonej powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 8.1. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 8.5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydworgdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach