Przetargi.pl
PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA GAZOWĄ W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MAKOWIE, GMINA SKARYSZEW

Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-640 Skaryszew, ul. Słowackiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6103095 , fax. 048 6103089
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew
    ul. Słowackiego 6 6
    26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie
    tel. 048 6103095, fax. 048 6103089
    REGON: 00052770100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA GAZOWĄ W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MAKOWIE, GMINA SKARYSZEW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA GAZOWĄ W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MAKOWIE, GMINA SKARYSZEW polegająca na wykonaniu: 1. odcinka ziemnego wewnętrznej instalacji gazowej (PE ? 63mm, L= 201 m), 2. robót budowlanych rozbiórkowych, 3. robót budowlanych wewnętrznych obejmujących wymianę dwóch kotłów węglowych na kocioł gazowy o mocy 54kW z remontem pomieszczenia kotłowni oraz niezbędną wyminą armatury instalacji c.o. i wymiana zasilających instalacji elektrycznych, 4. robót instalacyjnych (montaż kotła gazowego, instalacja elektryczna, instalacja gazowa, kanalizacja sanitarna, centralnego ogrzewania w kotłowni), 5. robót budowlanych zewnętrznych (izolacja przeciwwilgociowa ściany, komin, tynk zewnętrzny). Przebudowę kotłowni należy wykonać pod nadzorem archeologicznym. Szczegółowy zakres zamówienia według załączonych do siwz: branżowych przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 2, dokumentacji projektowej (załącznik nr 10), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 2.000 zł - należy wnieść do dnia 04 lutego 2010 roku do godziny 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia, 1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej, 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 1.6. Udzielą 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy. 1.7. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Szczegółowe warunki: 2.1. W zakresie doświadczenia, wymaga się od Wykonawców, aby wykazali wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na budowie/przebudowie lub modernizacji kotłowni gazowej o mocy min. 50 kW (każda) o wartości robót min. 50.000 zł brutto, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (roboty nie poparte tymi dokumentami nie będą brane pod uwagę). Należy podać rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania robót oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2. W zakresie doświadczenia, wymaga się od Wykonawców, aby zapewnili objęcie kierownictwa budowy przez osobę/osoby posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane oraz wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Inżynierów Budownictwa. 3. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań lub, którzy złożyli ww dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 9 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt II Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (druk oświadczenia - zał. nr 3 do SIWZ). 2. Aktualny dokument potwierdzający status prawny przedsiębiorcy tj. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (zał. nr 4 do SIWZ), 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiedzialnych za realizację robót (zał. nr 5 do SIWZ) wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (załączyć uprawnienia dla kierownika robót oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego). 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zał. nr 6), 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. nr 7). 8. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. 8 do SIWZ). 10. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skaryszew.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach