Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na wywozie posegregowanych surowców wtórnych, wydzielonych spośród odpadów komunalnych z terenu gminy Stare Babice w ramach programu pilotażowego

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.babice-stare.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na wywozie posegregowanych surowców wtórnych, wydzielonych spośród odpadów komunalnych z terenu gminy Stare Babice w ramach programu pilotażowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wywozie posegregowanych surowców wtórnych, wydzielonych spośród odpadów komunalnych z terenu Gminy Stare Babice w ramach programu pilotażowego. 1. Wykonawca zadania będzie odbierał z terenu posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Stare Babice, posegregowane surowce wtórne wydzielone z odpadów komunalnych przez właścicieli posesji. Wydzielone odpady będą segregowane na dwie frakcje, gromadzone przez mieszkańców w dwu oddzielnych workach: w jednym worku - szkło, w drugim - papier i tektura, tworzywa sztuczne i drobne elementy z metali. Dystrybucja worków o pojemności: 120 litrów - z przeznaczeniem na papier, tekturę, tworzywa sztuczne i drobne elementy z metali, 80 litrów - z przeznaczeniem na szkło, będzie zadaniem Wykonawcy. Zamawiająca dostarczy worki do zbierania odpadów. Na terenie Gminy znajduje się ok. 4500 posesji. Obowiązkiem Wykonawcy będzie obsługa wszystkich posesji z terenu Gminy. Ilość wymagających odbioru kompletów worków (niebieski i zielony) nie przekroczy liczby 4500. Wykonawca będzie dostarczał komplety worków (na wymianę) do gromadzenia odpadów oraz odbierał je z częstotliwością raz w miesiącu. Odpady zebrane z terenu posesji po ew. dalszej segregacji zostaną poddane przez Wykonawcę, lub współpracujące z nim podmioty, odzyskowi lub recyklingowi. Koszt pozbycia się pozostałości po segregacji odpadów spoczywa na Wykonawcy. Odbiór odpadów będzie prowadzony wg harmonogramu opracowanego przez Zamawiającą i stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia bieżącej ewidencji obsługiwanych posesji. Raz w miesiącu Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającej imienny wykaz osób (wraz z adresami posesji) korzystających z pilotażowej akcji segregacji odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie Wójta Gminy Stare Babice na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: Zadanie polegające na odbiorze posegregowanych surowców wtórnych o wartościi, co najmniej 80 000 zł brutto. 4) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) Załącznik Nr 1 do Oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) FORMULARZ NR 2 DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY - Wykaz wykonanych prac oraz dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: Zadanie polegające na odbiorze posegregowanych surowców wtórnych o wartości, co najmniej 80 000 zł brutto. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9 ust. 2 składa dokumenty wystawione w formie i terminach przewidzianych w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiająca od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami). 2. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiająca, jako kurs przeliczeniowy waluty, przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiająca przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 3. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach