Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury drogowej w powiecie malborskim szansą na zrównoważony rozwój w Gminach Miłoradz (droga 2901G - 4,4km) i Stare Pole (droga 2936G - 3,928km)

Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, Plac Słowiański 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2734542 , fax. 055 2734542
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku
    Plac Słowiański 17 17
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 055 2734542, fax. 055 2734542
    REGON: 17081819000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury drogowej w powiecie malborskim szansą na zrównoważony rozwój w Gminach Miłoradz (droga 2901G - 4,4km) i Stare Pole (droga 2936G - 3,928km)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2901G ( d. 09476 ) Dk 22 - Miłoradz - Piekło od km 0+000 do km 4+400 dł. odc. 4,4km. Zadanie II 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2936G (d. 09385) Stare Pole - Dzierzgoń od km 0+772 do km 4+700 odc. Krzyżanowo - gr. powiatu dł. odc. 3,928km. 2. Przebudowa mostu w miejscowości Złotowo w km 2+868 droga powiatowa Nr 2936G ( d. 09385 ). 3. Przebudowa przepustu 60x100 w km 3+800 droga powiatowa 2936G ( d. 09385 ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie I 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2901G ( d. 09476 ) Dk 22 - Miłoradz - Piekło od km 0+000 do km 4+400 dł. odc. 4,4km. w wysokości 150.000,00zł słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych Zadanie II 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2936G (d. 09385) Stare Pole - Dzierzgoń od km 0+772 do km 4+700 odc. Krzyżanowo -gr. powiatu dł. odc. 3,928km. 2. Przebudowa mostu w miejscowości Złotowo w km 2+868 droga powiatowa Nr 2936G( d. 09385 ). 3. Przebudowa przepustu 60x100 w km 3+800 droga powiatowa 2936G ( d. 09385 ). w wysokości 150.000,00zł słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w szczególności: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potęcjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.złożą formularz ofertowy wraz z dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi w treści niniejszej specyfikacji. 6.spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 6 i 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełna. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: 1.Jest niezgodna z ustawą. 2.Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3. 3.Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4.Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5.Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3. 8.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 dla Zadania I lub/i Formularz ofertowy wraz z kosztorysami ofertowymi z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 dla Zadania II do niniejszej specyfikacji (dla każdego zadania osobno). 1.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji (dla każdego zadania osobno). 1.3.Parafowany przez Wykonawcę Projekt umowy zamieszczony w Rozdziale Nr III niniejszej specyfikacji (dla każdego zadania osobno). 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla każdego zadania osobno). 2.2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dla każdego zadania osobno). 2.3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla każdego zadania osobno). 2.4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla każdego zadania osobno). 2.5.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (dla każdego zadania osobno). 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1.Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonali dla: Zadania I Co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie, budowie, odbudowie itp. drogi publicznej - w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca z 1985r (tekst jednolity - Dz.U. 115, poz.19 z 2007r) o długości nie mniejszej niż 1km potwierdzone dokumentami, że zamówienie zostało wykonane należycie i terminowo. Zadanie II Co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie, budowie, odbudowie itp. drogi publicznej - w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca z 1985r (tekst jednolity - Dz.U. 115, poz.19 z 2007r) o długości nie mniejszej niż 1km potwierdzone dokumentami, że zamówienie zostało wykonane należycie i terminowo. Co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie, budowie, odbudowie itp. drogowego obiektu inżynieryjnego (mostu lub przepustu) - w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca z 1985r (tekst jednolity - Dz.U. 115, poz.19 z 2007r) potwierdzone dokumentami, że zamówienie zostało wykonane należycie i terminowo. Doświadczenie dla każdego zadania należy przedstawić osobno. 3.2.Dysponują co najmniej: Zadania I Jednym kierownikiem robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym i należącym w okresie wykonywania zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zadanie II Jednym kierownikiem robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym i należącym w okresie wykonywania zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Jednym kierownikiem robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności mostowej bez ograniczeń, legitymującym się min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym i należącym w okresie wykonywania zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.3.Na potwierdzenie potencjału technicznego Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub ma dostęp (przez dzierżawę, wynajem, leasing itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zadania - załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji (dla każdego zadania osobno). Potencjał techniczny dla każdego zadania należy przedstawić osobno. 4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę, w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 4.1.Sprawozdanie finansowe za rok 2006, 2007, 2008 wraz z oświadczeniem finansowym (załącznik Nr 5), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, oświadczenie finansowe (załącznik Nr 6) określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy - za ten okres (dla każdego zadania osobno). 4.2.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 5 lub 6 niniejszej specyfikacji (dla każdego zadania osobno). 4.3.Posiadany dostęp do środków finansowych wystarczających do zrealizowania zamówienia lub zdolność kredytową musi być w wysokości: dla Zadania I - min 5.000.000,00zł. dla Zadania II - min 5.000.000,00zł. 4.4.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dla każdego zadania osobno).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach