Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenie miasta Sopotu

Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-861 Sopot, al. Niepodległości 930/4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5502481 , fax. 058 5515534
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni
    al. Niepodległości 930/4 930/4
    81-861 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5502481, fax. 058 5515534
    REGON: 19046517700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenie miasta Sopotu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenie miasta Sopotu 3.1Dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenie miasta Sopotu 3.2. Wykaz urządzeń wraz z lokalizacją: Urządzenia muszą być takie jak przedstawione na zdjęciach i rysunkach lub równoważne. 3.2.1 Plac zabaw przy Alei Niepodległości 762- Urządzenie sprawnościowe dla dzieci od lat 6-ściu Zestaw zabawowy dla dzieci powyżej 6 roku życia. Urządzenie wraz ze strefami bezpieczeństwa powinno zajmować powierzchnię 37,7m2. Wysokość swobodnego upadku: 2100mm. Materiały: Należy zastosować elementy metalowe wykonane z rur, o średnicy 60mm i grubości ścianki 3mm, ze stali węglowej, cynkowanej ogniowo. Kule łączące poszczególne rury powinny mieć średnicę 190mm i powinny być wykonane z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem szklanym. Całość powinna być posadowiona w ziemi na stalowych rurach, zakończonych stalowymi łapami o wymiarach 380mmx380mm (rys.), urządzenie powinno być zamontowane na poziomie 100mm ponad powierzchnią ziemi. Liny powinny być wykonane z poliamidu wzmacnianego plecionką stalową i powinny mieć gr. 16-18mm oraz wytrzymałość na rozciąganie do 2200kg. strefa bezpieczeństwa: Ok. 40 m2 wiek użytkownika: powyżej 6-go roku max. wys. swobodnego upadku: 2100 mm Pod urządzeniem należy wykonać nawierzchnię poliuretanową z uwzględnieniem wysokości swobodnego upadku, o wymiarach 9 x 6m 3.2.2 Plac zabaw w Parku Północnym - urządzenie sprawnościowe dla dzieci od lat 4-ch. Urządzenie zabawowe dla dzieci powyżej 4 roku życia. Urządzenie wraz ze strefami bezpieczeństwa powinno zajmować powierzchnię 38,3m2. Siatka z lin powinna być rozpięta pomiędzy czterema bazami zakotwionymi nieruchomo w gruncie oraz jednej środkowej zamontowanej na sprężynie. Powierzchnia każdej bazy powinny być pokryta tworzywem miękkim i antypoślizgowym. W punktach przecięcia lin powinno być zamontowane 20 okrągłych talerzy z tworzywa gumowego, liny powinny być wykonane z poliamidu wzmacnianego plecionką stalową i powinny mieć grubość. 16-18mm oraz wytrzymałość na rozciąganie do 2200 kg. wymiary: 3540x3540x500 3.3.3 Plac zabaw na skwerze im Andrzeja Grubby Piaskownica drewniana wymiary: 2095x2095x380 3.3.4 Plac zabaw przy ulicy Książąt Pomorskich 3-go Maja Huśtawka z dwoma siedziskami - słupy drewniane, belka poprzeczna metalowa wymiary: 3770x1530x2300 strefa bezpieczeństwa: 27 m2 max. wys. swobodnego upadku: 1200 mm wiek użytkownika: powyżej 3-ch lat długość łańcucha: 1600 mm Siedziska - deseczka plastikowa - 2 sztuki, łańcuchy osłonięte osłoną 3.3.5 Plac zabaw przy ulicy Okrężnej - zestaw integracyjny który powinien składający się z 2 podjazdów dla wózków, pomostu o nawierzchni pofalowanej, z barierkami z kółkiem do przeciągania, wieży z daszkiem, ślizgu , ścianek edukacyjnych typu okienko i kólko i krzyżyk, 2 podestów z linami o wym 120 x 120 cm; podestu łączącego oraz podestu do zjeżdżalni ( wys do 1 m) - Urządzenie zostanie zamontowane na polu piaskowym w połączeniu z istniejącym tam zjazdem i platformą - istniejące urządzenie należy odmalować w kolorach odpowiadających montowanej zabawce, zdemontować niepotrzebne elementy - drążek i pozostałości po obudowie łańcucha, dopasować drugi zjazd do istniejącej nawierzchni, w razie potrzeby należy przewidzieć konieczność domurowania podjazdu. 3.3.6 Plac zabaw na skwerku przy ulicy Krasickiego ( im Profesora Urbanka) Nawierzchnia poliuretanowa pod istniejącą huśtawką Bocianie gniazdo Wymiary nawierzchni 8,5 x 3 m zgodnie ze strefą bezpieczeństwa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki : 1)spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 , poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.), a w szczególności: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.5 w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 4 usługi na zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - dostawa i montaż urządzeń zabawowych, wykonanie nawierzchni 1.6.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone powyżej mogą spełniać łącznie, z tym że warunki określone w art. 24 ustawy pzp winien spełniać każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art.22 ust 1; 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 5)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień; 6)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach