Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - oddziały przedszkolne przy Zespole Szkół w Czarnej Dąbrówce; Zadanie nr 2 - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Jasieniu; Zadanie nr 3 - oddziały przedszkolne przy Zespole Szkół w Nożynie; Zadanie nr 4 -oddziały przedszkolne przy Zespole Szkół w Rokitach.

Urząd Gminy Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Czarna Dąbrówka 33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8212643 , fax. 059 8212644
  • Data zamieszczenia: 2014-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka
    Czarna Dąbrówka 33 33
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 059 8212643, fax. 059 8212644
    REGON: 00540251000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarna-dabrowka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - oddziały przedszkolne przy Zespole Szkół w Czarnej Dąbrówce; Zadanie nr 2 - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Jasieniu; Zadanie nr 3 - oddziały przedszkolne przy Zespole Szkół w Nożynie; Zadanie nr 4 -oddziały przedszkolne przy Zespole Szkół w Rokitach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadania wymienione w pkt. 3.3. S.I.W.Z. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. I. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - oddziały przedszkolne przy Zespole Szkół w Czarnej Dąbrówce Zadanie nr 2 - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Jasieniu Zadanie nr 3 - oddziały przedszkolne przy Zespole Szkół w Nożynie Zadanie nr 4 -oddziały przedszkolne przy Zespole Szkół w Rokitach i obejmuje m.in: 1. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw. 2. Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem placu zabaw. 3. Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci (zakup i montaż). 4. Modernizacja toalet dla personelu (zakup i montaż). 5. Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach. 6. Wyposażenie lub doposażenie kuchni (zakup i montaż). 7. Zakup i montaż mebli i wyposażenia. 8. Zakup i montaż rolet okiennych. 9. Zakup wyposażenia wypoczynkowego 10. Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych. 11. Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych. 12. Zakup pomocy dydaktycznych. 13. Zakup artykułów plastycznych. 14. Zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. 15. Zabezpieczenie grzejników (zabudowa). 16. Zakup sprzętu ICT. 17. Zakup sprzętu audiowizualnego. 18. Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem. 19. Zakup kserokopiarki. II. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w dokumentacji projektowej (załącznik nr 10) oraz w opisach przedmiotu zamówienia poszczególnych zadań, zawartych w załącznikach nr 6, 7, 8 i 9 do SIWZ, stanowiących jednocześnie kalkulację cenową do wypełnienia przez Wykonawcę. III. Do obowiązku Wykonawcy zamówienia należy oznakowanie elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez ich oklejenie zgodnie z wytycznymi oznakowania projektów w ramach POKL oraz zamieszczenie w widocznym miejscu informacji o wykonaniu placu zabaw ze środków pochodzących z funduszy unijnych. IV. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do odpowiedniej placówki szkolnej. Czynności dostawy obejmują wniesienie przedmiotów dostawy do budynku, a w przypadku elementów wymagających montażu ich montaż. V. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku - nie wcześniej niż w 2013, nieużywane, wolne od wad, zapakowane w opakowania uniemożliwiające uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. VI. Wszystkie dostarczone elementy składające się na przedmiot zamówienia: wyposażenie, urządzenia, sprzęt, materiały i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania dopuszczenia do obrotu, w tym w szczególności norm bezpieczeństwa dla dzieci, BHP i p.poż oraz Polskie Normy i europejskie normy. VII. Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć na żądanie Zamawiającego wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne certyfikaty zgodności z europejskimi normami lub oświadczenie o posiadaniu w/w certyfikatów. VIII. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji jakości i rękojmi za wady, z wyłączeniem systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, dla których gwarancji udziela producent - w przypadku systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbiorów częściowych dla odebranych wg działów elementów przedmiotu zamówienia wskazanych w kalkulacjach cenowych, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego. IX.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kart gwarancyjnych sprzętu, które wystawia producent, w dniu protokolarnego przekazania tej części przedmiotu zamówienia. X. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych tzn. nie gorszych niż przyjęto w opracowanej dokumentacji - zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 2 000,00 zł. Zadanie nr 2 - 3 000,00 zł. Zadanie nr 3 - 3 600,00 zł. Zadanie nr 4 - 3 600,00 zł. , co jest zgodne z art. 45 PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne - modernizacja oddziałów przedszkolnyc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach