Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku dostawnego byłej kotłowni na budynek warsztatowo-magazynowy

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, ul. 1-go Maja 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3143071 , fax. 094 3145391
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. 1-go Maja 1 1
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3143071, fax. 094 3145391
    REGON: 33023269200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka komunalna prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku dostawnego byłej kotłowni na budynek warsztatowo-magazynowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa i rozbudowa budynku dostawnego byłej kotłowni na budynek warsztatowo-magazynowy na działce nr 8/2 w obr. nr 6 przy ul. Chopina w Darłowie. Powierzchnia zabudowy w/w budynku z wiatą na gazy techniczne wynosi 353,7m2. Powierzchnia użytkowa parteru - 329,95 m2. Powierzchnia użytkowa piętra - 142,52 m2. Zakres prac obejmuje : A. Branża budowlana - Roboty ziemne - Stan surowy zamknięty - Roboty wykończeniowe B. Branża instalatorska - Roboty w zakresie instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej , elektrycznej , centralnego ogrzewania i wentylacyjnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wprowadzonym postepowaniu przetargowym Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokosci 20 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca biorący udział w przetargu nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) Wykonawca biorący udział w przetargu musi spełnić warunki wymienione w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych c) Wykonawca zobowiązany jest udokumentować ,że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał minimum trzy zamówienie zakresem i charakterem równoważne lub zbliżone do przedmiotu zamówienia poparte stosownymi referencjami min. trzy referencje. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że wybudował minimum trzy budowle o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 300 m2 każda, z podobnym zakresem prac instalatorskich. d) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane roboty , na okres nie krótszy niż 3 lata e) Wykonawca biorący udział w postępowaniu przetargowym zobowiązany jest spełnić wszystkie pozostałe wymagania Zamawiającego wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych c) Oświadczenie Wykonawcy , że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ją akceptuje oraz, że uzyskał konieczne informacje do przygotowania oferty d) Oświadczenie Wykonawcy ,że w przypadku uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy e) Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje podany w SIWZ - 30 dniowy termin związania złożoną ofertą f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zadań , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (sporządzić w formie tabeli z podaniem nazwy zamówienia ,zakresu wykonanych robót, wartości, nazwy Zamawiającego, roku wykonania)-popartych stosownymi referencjami min. 3 referencje g) Wykaz imienny osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą bezpośrednio kierować realizacją robót w poszczególnych branżach, kserokopie uprawnień budowlanych wymaganych prawem do realizacji powierzonych im zakresów czynności oraz zaświadczenia o przynależności do stosownych izb h) Wykaz podwykonawców (w przypadku wystąpienia takiej konieczności ), którzy będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich doświadczenia oraz z podaniem zakresu, który będzie im powierzony. W przypadku kiedy, gdy Wykonawca nie wymieni podwykonawców, Zamawiający uzna, że Wykonawca całość przedmiotu zamówienia wykona własnymi siłami i) Propozycję okresu gwarancji na wykonane roboty określoną ilością lat od dnia dokonania odbioru końcowego robót, nie mniej niż 3 lata j) Potwierdzenie /dowód/ wniesienia wadium k) Termin realizacji przedmiotu zamówienia-określony ilością miesięcy l) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. (Za aktualny Zamawiający uzna dokument wystawiony lub potwierdzony o jego aktualności z datą nie wcześniejszą niż ostatnie 6 miesięcy przed terminem wyznaczonym do składania ofert ) ł) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia , że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ,lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , (Za aktualne Zamawiający uzna zaświadczenia wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) m) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 lub art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych , (Za aktualne Zamawiający uzna dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach