Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera dla Zadania Inwestycyjnego p.n. Modernizacja systemu cieplno-energetycznego i termomodernizacja budynków Szpitala w Szczecinie- Zdunowie

Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 70-891 Szczecin-Zdunowo, ul. A. Sokołowskiego 11
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4427208 , fax. 091 4620494
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
    ul. A. Sokołowskiego 11 11
    70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4427208, fax. 091 4620494
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera dla Zadania Inwestycyjnego p.n. Modernizacja systemu cieplno-energetycznego i termomodernizacja budynków Szpitala w Szczecinie- Zdunowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Inżyniera dla Zadania Inwestycyjnego p.n. Modernizacja systemu cieplno-energetycznego i termomodernizacja budynków Szpitala w Szczecinie- Zdunowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 usługi których przedmiotem każdej z nich był nadzór nad realizacją zakończonych robót budowlanych, realizowanych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważnych) dla budynku o kubaturze co najmniej 10 tys. m3 należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1264, 1220, 1261, 1262, 1263, 1272 wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego w strefie ochrony konserwatora zabytków, w tym co najmniej jedna usługa zakończona, której przedmiotem był nadzór nad realizacją robót budowlanych w obiekcie szpitalnym. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. b) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: I. 1 osobę na stanowisko Kierownika Zespołu/ Lidera Zespołu, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktami realizowanymi w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne), pełnienie funkcji Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta w ciągu ostatnich 5 lat przy realizacji robót budowlanych na co najmniej jednym budynku o kubaturze co najmniej 10 tys. m3, należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1264, 1220, 1261, 1262, 1263, 1272 wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego w strefie ochrony konserwatora zabytków. II. 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie konstrukcji obiektów budowlanych, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi, w tym doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi przy realizacji co najmniej jednej inwestycji realizowanej zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC (lub równoważnych). Pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat funkcji inspektora nadzoru/kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej inwestycji obejmującej roboty budowlane na budynku o kubaturze co najmniej 10 tys. m3, należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1264, 1220, 1261, 1262, 1263, 1272 wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego w strefie ochrony konserwatora zabytków. III. 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych w zakresie budowy instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi, w tym doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi przy realizacji co najmniej jednej inwestycji realizowanej zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC (lub równoważnych). Pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat funkcji inspektora nadzoru/kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej inwestycji obejmującej roboty budowlane na budynku o kubaturze co najmniej 10 tys. m3, należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1264, 1220, 1261, 1262, 1263, 1272. wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego w strefie ochrony konserwatora zabytków. IV. 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi, w tym doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi przy realizacji co najmniej jednej inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne). V. 1 osobę na stanowisko Specjalisty ds. przygotowania dokumentacji przetargowej, posiadającą wyższe wykształcenie prawnicze, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych i przeprowadzeniu procedur przetargowych w tym przygotowanie co najmniej trzech dokumentacji przetargowych, wykonanych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne) z czego każda mająca w zakresie przedmiotu zamówienia roboty budowlane na budynku należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1264, 1220, 1261, 1262, 1263, 1272, w tym przygotowanie co najmniej jednej dokumentacji przetargowej w której przedmiocie zamówienia były roboty budowlane na budynku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującego w strefie ochrony konserwatora zabytków. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW wraz z kopiami aktualnych uprawnień budowlanych i kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanymi przez te izby dla osób wymienionych w p. 9.1.2.b) (II), p. 9.1.2.b) (III), 9.1.2.b) (IV) niniejszej IDW oraz informacje z przebiegu pracy zawodowej potwierdzające spełnianie stawianych warunków, sporządzone według wzoru załączonego do niniejszej IDW dla wskazanych powyżej osób; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, łączne obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie co najmniej 5.000.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity w Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez Pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 9.1.1).a), 9.1.1).b)- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1) a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 9.2.1).b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 9.3. IDW znajdują odpowiednie zastosowanie. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 9.1.3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 usługi których przedmiotem każdej z nich był nadzór nad realizacją zakończonych robót budowlanych, realizowanych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważnych) dla budynku o kubaturze co najmniej 10 tys. m3 należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1264, 1220, 1261, 1262, 1263, 1272 wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego w strefie ochrony konserwatora zabytków, w tym co najmniej jedna usługa zakończona, której przedmiotem był nadzór nad realizacją robót budowlanych w obiekcie szpitalnym. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. b) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: I. 1 osobę na stanowisko Kierownika Zespołu/ Lidera Zespołu, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktami realizowanymi w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne), pełnienie funkcji Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta w ciągu ostatnich 5 lat przy realizacji robót budowlanych na co najmniej jednym budynku o kubaturze co najmniej 10 tys. m3, należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1264, 1220, 1261, 1262, 1263, 1272 wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego w strefie ochrony konserwatora zabytków. II. 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie konstrukcji obiektów budowlanych, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi, w tym doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi przy realizacji co najmniej jednej inwestycji realizowanej zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC (lub równoważnych). Pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat funkcji inspektora nadzoru/kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej inwestycji obejmującej roboty budowlane na budynku o kubaturze co najmniej 10 tys. m3, należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1264, 1220, 1261, 1262, 1263, 1272 wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego w strefie ochrony konserwatora zabytków. III. 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych w zakresie budowy instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi, w tym doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi przy realizacji co najmniej jednej inwestycji realizowanej zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC (lub równoważnych). Pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat funkcji inspektora nadzoru/kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej inwestycji obejmującej roboty budowlane na budynku o kubaturze co najmniej 10 tys. m3, należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1264, 1220, 1261, 1262, 1263, 1272. wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego w strefie ochrony konserwatora zabytków. IV. 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi, w tym doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi przy realizacji co najmniej jednej inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne). V. 1 osobę na stanowisko Specjalisty ds. przygotowania dokumentacji przetargowej, posiadającą wyższe wykształcenie prawnicze, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych i przeprowadzeniu procedur przetargowych w tym przygotowanie co najmniej trzech dokumentacji przetargowych, wykonanych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne) z czego każda mająca w zakresie przedmiotu zamówienia roboty budowlane na budynku należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1264, 1220, 1261, 1262, 1263, 1272, w tym przygotowanie co najmniej jednej dokumentacji przetargowej w której przedmiocie zamówienia były roboty budowlane na budynku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującego w strefie ochrony konserwatora zabytków. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW wraz z kopiami aktualnych uprawnień budowlanych i kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanymi przez te izby dla osób wymienionych w p. 9.1.2.b) (II), p. 9.1.2.b) (III), 9.1.2.b) (IV) niniejszej IDW oraz informacje z przebiegu pracy zawodowej potwierdzające spełnianie stawianych warunków, sporządzone według wzoru załączonego do niniejszej IDW dla wskazanych powyżej osób; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, łączne obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie co najmniej 5.000.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity w Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez Pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 9.1.1).a), 9.1.1).b)- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1) a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 9.2.1).b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 9.3. IDW znajdują odpowiednie zastosowanie. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 9.1.3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach