Przetargi.pl
Przebudowa i remont świetlic wiejskich w Kalisce i Sępolnie Małym

Gmina Biały Bór ogłasza przetarg

  • Adres: 78-425 Biały Bór, ul. Żymierskiego 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3839002 , fax. 094 3739745
  • Data zamieszczenia: 2010-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biały Bór
    ul. Żymierskiego 10 10
    78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3839002, fax. 094 3739745
    REGON: 33092060100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bialybor.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont świetlic wiejskich w Kalisce i Sępolnie Małym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych składających się na realizację zadania pn.: Przebudowa i remont świetlic wiejskich w Kalisce i Sępolnie Małym. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I Świetlica w miejscowości Kaliska. Lokalizacja obiektu; lokal świetlicy wiejskiej w Kalisce zlokalizowany jest w budynku wielofunkcyjnym (budynek mieszkalny z wydzielonym lokalem świetlicy) w Kalisce , dz. nr 43/1, obręb Kaliska. Powierzchnia użytkowa lokalu świetlicy - 85,55 m2 Lokal nie posiada instalacji wodociągowej , grzewczej i kanalizacyjnej, instalacja elektryczna nie nadaje się do użytkowania, konieczność wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz przebudowy lokalu w celu spełnienia warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki. Zakres robot objętych wykonaniem obejmuje; - wykonanie przyłącza kanalizacyjnego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym, - wykonanie przyłącza wodociągowego, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji c.o. - wykonanie instalacji wod.-kan. wewnętrznej, - przebudowa lokalu z wydzieleniem sanitariatu, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana posadzek, - roboty tynkowe i okładziny ścian, - roboty malarskie, - docieplenie ścian zewnętrznych Część II Świetlica wiejska w miejscowości Sępolno Małe. Lokalizacja obiektu; lokal świetlicy wiejskiej w Sępolnie Małym zlokalizowany jest w budynku wielofunkcyjnym (budynek mieszkalny z wydzielonym lokalem świetlicy) w Sępolnie Małym nr 22, dz. nr 45, obręb Sępolno Małe. Powierzchnia użytkowa lokalu świetlicy - 52,04 m2 Kubatura - 166,53 m3 Lokal nie posiada instalacji wodociągowej , grzewczej i kanalizacyjnej, instalacja elektryczna nie nadaje się do użytkowania, konieczność wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz przebudowy lokalu w celu spełnienia warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki. Zakres robót objętych wykonaniem obejmuje; - wykonanie przyłącza kanalizacyjnego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym, - wykonanie przyłącza wodociągowego, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji c.o. - wykonanie instalacji wod.-kan. wewnętrznej, - przebudowa lokalu z wydzieleniem sanitariatu, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana posadzek, - roboty tynkowe i okładziny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc) dla każdej z części, w przypadku składania oferty na obie części wadia ulegają zsumowaniu (tj. wynosi 2.000 zł). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno o/Biały Bór Konto Nr 15 9317 1025 1300 1023 2000 0011 a potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu lub kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialybor.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach