Przetargi.pl
Przebudowa dwóch węzłów sanitarnych na nadziemnych kondygnacjach budynku biurowego przy ul. Niecałej 2 w Warszawie, z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (+48 22) 443 14 00 , fax. (+48 22) 443 14 02
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (+48 22) 443 14 00, fax. (+48 22) 443 14 02
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dwóch węzłów sanitarnych na nadziemnych kondygnacjach budynku biurowego przy ul. Niecałej 2 w Warszawie, z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dwóch węzłów sanitarnych na nadziemnych kondygnacjach budynku biurowego przy ul. Niecałej 2 w Warszawie, w celu dostosowania toalet oraz dojść do nich do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek nie jest zabytkiem i nie jest wpisany do rejestru zabytków. Z uwagi na fakt, że budynek biurowy jest czynny i w trakcie trwania robót budowlanych musi funkcjonować, inwestycja została podzielona na dwa etapy: Etap I. - realizacja prac w sanitarnym węźle A skrzydła wschodniego, dostosowanie jednego wejścia do budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz poszerzenie korytarza na dojściu do toalety. Etap realizowany w pierwszej kolejności. Etap II.- realizacja prac w sanitarnym węźle B skrzydła zachodniego. 2. Prace obejmują roboty budowlane wyburzeniowe, demontaż drzwi z ościeżnicami, posadzek, boazerii, sufitów podwieszanych, murowanie nowych ścianek, okładzin ściennych , posadzek, obudowy ściankami g-k, malowanie, montaż nowych drzwi wewnętrznych. 3. Roboty elektryczne obejmują wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych, instalacji otwierania drzwi oraz instalacji dla pojemnościowych podgrzewaczy wody dla każdego z pionów w piwnicach. 4. Instalacja wodno-kanalizacyjna zostanie zmodernizowana, zamontowane nowe urządzenia sanitarne. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierać będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które zostaną doręczone zaproszonym do składania ofert Wykonawcom, po ocenie złożonych wniosków i dokonaniu ewentualnej klasyfikacji (rankingu) Wykonawców. 6. Wskazana będzie wizja lokalna. 7. Przedmiar będzie pomocniczy dla określenia ryczałtu. 8. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach będą wymienione z nazwy typ lub producent materiałów lub urządzeń, zamawiający dopuści rozwiązania równoważne. 9. Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązania równoważne, będzie obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 95 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 15.000,00 zł. Uwaga! Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie Wykonawcy zaproszeni do składania ofert, jeżeli zdecydują się złożyć ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) zwaną dalej ustawą. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy; b) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane, polegające na przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej w tym co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu adaptacji pomieszczeń dla potrzeb biurowych, o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto każda z robót. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. (Dz. U. 2002 Nr 75, poz. 690 ze zm.) przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny. 2. Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów, wykazów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z ich treści czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca oświadcza, iż spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności w ogłoszeniu o zamówieniu; b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; c) wykaz wykonanych z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych, polegających na przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej w tym co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu adaptacji pomieszczeń dla potrzeb biurowych, o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto każda z robót. W przypadku gdy na doświadczenie Wykonawcy wymienione w Wykazie składają się zamówienia, których wartość w umowie została wyrażona w innej walucie niż zł polski, wartość ta zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień wszczęcia postępowania, czyli zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych. d) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w ppkt. c) zostały wykonane należycie (np. referencje); 4. Wzory formularzy wniosku i wykazu można pobrać ze strony internetowej: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php, jak również uzyskać w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36 (wejście od ul. Corazziego 7), 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 19, u Pana Grzegorza Piątkowskiego (tel.: 22 443-14-19), w godz.: 8.00÷16.00 oraz otrzymać pocztą lub faksem na wniosek Wykonawcy na nr faksu: 22 443-14-02. 5. Wykonawca zagraniczny 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 3. lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. 5.1. oraz w pkt. 3. lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 6.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 6.2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) powinno być załączone do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 6.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 6.4. Stosowne odpisy z rejestru bądź ewidencji (pkt 3. lit b) muszą zostać dołączone do wniosku dla wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie). 6.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających wniosek wspólny. 6.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do wniosku muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 6.8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu wniosku. 7. Wymogi formalne dotyczące składanych dokumentów a) wniosek, wykaz oraz oświadczenie - pod rygorem uznania za nieważne - muszą zostać sporządzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej np.: na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem czytelnym pismem oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej; b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; c) pozostałe oświadczenia i dokumenty należy załączyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub właściwą(e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem) d) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu w liczbie nie większej niż 5. W przypadku, gdy więcej niż 5 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do złożenia oferty tych 5 z nich, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów z tytułu wiedzy i doświadczenia, wyliczonych w następujący sposób: a) 1 punkt - za każde zamówienie wykazane w Wykazie, o którym mowa w pkt. 3 lit c) potwierdzonych, że zostały wykonane należycie w sposób określony w pkt. 3 lit. d); b) w przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów decydować będzie łączna wartość wykazanych zamówień, o których mowa w ppk. a).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach