Ministerstwo Skarbu Państwa ogłasza przetarg
- Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6958719 , fax. 022 6958935
- Data zamieszczenia: 2009-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Skarbu Państwa
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6958719, fax. 022 6958935
REGON: 01214918700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednostek centralnych - 100 szt., monitorów LCD - 200 szt., notebooków - 23 szt., klawiatur - 200 szt., myszy komputerowych - 200 szt., pamięci USB flash 4GB - 100 szt., pamięci USB flash 16 GB - 23 szt. na potrzeby Ministerstwa Skarbu Państwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednostek centralnych - 100 szt., monitorów LCD - 200 szt., notebooków - 23 szt., klawiatur - 200 szt., myszy komputerowych - 200 szt., pamięci USB flash 4GB - 100 szt., pamięci USB flash 16 GB - 23 szt. na potrzeby Ministerstwa Skarbu Państwa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. co oznacza, że WYKONAWCA musi spełniać następujące warunki: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; c) WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia związane z wykonaniem dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości zamówienia brutto minimum 300 tys. złotych, każda z nich. 1. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez WYKONAWCĘ wraz z ofertą dokumentów, których wykaz zawiera Rozdział 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 7. Certyfikat zgodności CE dla oferowanego sprzętu informatycznego, w przypadku braku certyfikatu zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub oświadczenie o posiadaniu powyższego certyfikatu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup fabrycznie nowych komputerów All In One
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa 60 szt. stacji roboczych - komputerów typu All In One.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w ramach pierwszego wyposażenia szkoły podstawowej przy ul. św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie
Dodano: 2016-07-01 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa komputera stacjonarnego z dwoma monitorami Postępowanie nr WEITI/21/ZP/2016/1035
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa komputerów stacjonarnych typu All in one 6 szt.
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa przenośnej stacji roboczej dla ISE PW
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-03-08