Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 3501W Wrzeszczów - Wrzos - Domaniów

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Graniczna 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3655801 w. 231
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu
    ul. Graniczna 24 24
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3655801 w. 231
    REGON: 67200798700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 3501W Wrzeszczów - Wrzos - Domaniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z Przebudową drogi powiatowej nr 3501W Wrzeszczów - Wrzos - Domaniów na odcinku długości 146 m od km 7+552 do km 7+698. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze (obsługa geodezyjna), - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy na poszerzeniach jezdni, - warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 oraz ścieralną z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11 S 50/70 - pobocza. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami SIWZ w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: 1. Projektem przebudowy drogi powiatowej Nr 3501W (34362) Wrzeszczów - Wrzos - Domaniów na odcinku długości 146 m od km 7+552 do km 7+698 2. Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi. 3. Przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości - 1.000,0 zł (słownie: jeden tysiąc złotych ). 2. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą tj. od 17.02.2010 r. do 18.03.2010 r., w terminie do dnia 17.02.2010 r. do godz. 1100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, w szczególności: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną robotę drogową w zakres której wchodziło wykonanie między innymi nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych/betonu asfaltowego o wartości co najmniej 50.000,- PLN). 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko - Kierownik budowy, wymagana liczba osób - min.1. Osoba wskazana na stanowisko Kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane (wymagane prawem budowlanym) do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) dysponuje niżej podanymi, w pełni sprawnymi i spełniającymi wymagania specyfikacji technicznej, jednostkami podstawowych narzędzi, urządzeń i sprzętu Lp. NAZWA I CHARAKTERYSTYKA NARZĘDZI , URZĄDZEŃ I SPRZĘTU. Min. wymagana liczba jednostek 1. Układarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie o szerokości układania co najmniej 5,0 metrów 1 szt. 2. Skrapiarka 1 szt. 3. Koparka 1 szt. 4. Walec stalowy gładki 1 szt. 5. Walec ogumiony 1 szt. Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie narzędzia i urządzenia proponowane przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków oraz sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółki cywilne/konsorcja) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 6. Wykaz ważniejszych robót drogowych wraz z referencjami - opiniami zamawiających. Należy załączyć dokument zawierający charakterystykę wykonanych robót, ich wartość oraz zawierający informację, że w/w roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach