Przetargi.pl
Ubrania koszarowe

Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-629 Warszawa, ul. Słowackiego 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5617624 , fax. 022 8330724
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
    ul. Słowackiego 52/54 52/54
    01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5617624, fax. 022 8330724
    REGON: 00017341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubrania koszarowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 600 kompletów (słownie: sześćset kompletów) ubrań koszarowych składających się z: 1. bluzy, 2. spodni, 3. czapki, 4. kamizelki ocieplanej (bez dopinanych rękawów) Wymagania*: - Oferowane ubrania muszą być wykonane zgodnie z Wymaganiami Technicznymi dla ubrania koszarowego, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 22, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.), - Użyte materiały i surowce muszą spełniać minimalne parametry techniczne określone ww. Zarządzeniu, Numer Karty Technicznej KT-22 - Wymagania techniczne dla ubrania koszarowego - pkt. 2 Zagadnienia techniczne. - Oferowane ubrania muszą spełniać aktualne Normy powołane w ww. Zarządzeniu. - Rozmiary zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia *patrz: www.straz.gov.pl/prawo/Dzienniki Urzędowe Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 358111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4000, 00 PLN Brutto (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 08102010260000120200877860 w PKO BP - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych - pok. nr 323. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 05 lutego 2010 r., do godz. 1400. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na konto Zamawiającego do dnia 05 lutego 2010 r. włącznie. 6. Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4. i 5. zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie odrzuceniem oferty. 7. Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium określona została w art. 46 Ustawy Pzp. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1. 1). Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1 zamawiający żąda od wykonawców załączenia do oferty - oświadczenia w trybie art. 44 Pzp, którego treść stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, oraz dokumentów: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz (dokument własny Wykonawcy) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw ubrań koszarowych (w ilości nie mniej niż 200 kompletów) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu, że wymienione dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2. 3. W trybie art. 26 ust. 2a wykonawcy zobowiązani są do wykazania w formie oświadczenia w treści oferty, o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia po spełnieniu warunków określonych w art. 23 Pzp. W przypadku wybrania takiej oferty a przed zawarciem umowy Pełnomocnik wykonawców dostarczy umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1 zamawiający żąda od wykonawców załączenia do oferty - oświadczenia w trybie art. 44 Pzp, którego treść stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, oraz dokumentów: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz (dokument własny Wykonawcy) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw ubrań koszarowych (w ilości nie mniej niż 200 kompletów) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu, że wymienione dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. -W trybie art. 26 ust. 2a wykonawcy zobowiązani są do wykazania w formie oświadczenia w treści oferty, o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. Ponadto; Integralną część oferty muszą stanowić: 1. Formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ Rozdział III (Wzory dokumentów), 2. Oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ Rozdział III (Wzory dokumentów), 3. Wzór oferowanego ubrania koszarowego - 1 komplet.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach