Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2503L Gołąb - Wólka Gołębska w m. Gołąb na odcinku od ul. Pocztowej do ul. Krzywej

Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8884160 , fax. 081 8880388
  • Data zamieszczenia: 2014-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach
    ul. Składowa 1a 1a
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8884160, fax. 081 8880388
    REGON: 43102930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2503L Gołąb - Wólka Gołębska w m. Gołąb na odcinku od ul. Pocztowej do ul. Krzywej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu z własnych materiałów i własnym sprzętem zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2503L Gołąb - Wólka Gołębska w m. Gołąb na odcinku od ul. Pocztowej do ul. Krzywej zgodnie z projektami budowlanymi: drogowym i kanalizacji deszczowej oraz ze szczegółową specyfikacją techniczną zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres robót przeznaczony do wykonania obejmuje: część drogową; część sanitarną (kanalizacja deszczowa) Wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa: 1.Przedmiary robót (drogowy, kanalizacji deszczowej) - Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ (na oddzielnym pliku). 2.Projekty budowlane (drogowy, kanalizacji deszczowej) - Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ (na oddzielnym pliku). 3.Szczegółowe specyfikacje techniczne (drogowa, kanalizacji deszczowej)- Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ (na oddzielnym pliku). 4.Stała organizacja ruchu - Załącznik Nr 13 do niniejszej SIWZ (na oddzielnym pliku). 5.opinia geotechniczna - Załącznik Nr 14 do niniejszej SIWZ (na oddzielnym pliku). 6.decyzja pozwolenia na budowę - Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ (na oddzielnym pliku). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach