Przetargi.pl
Usługi pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
  • Data zamieszczenia: 2014-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cicha 14 14
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
    REGON: 43121995700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi usługa pralnicza. Usługa obejmuje pranie na zewnątrz szpitala wraz z transportem asortymentu brudnego do prania i przywóz asortymentu czystego po praniu do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Usługi pralnicze stanowiące przedmiot zamówienia w szczególności obejmują: 1.Asortyment prania który obejmuje: bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, parawany), bieliznę operacyjną (bluzy, spódnice, spodnie, sukienki), bieliznę porodową, bieliznę zakażoną, bieliznę niemowlęcą plus pieluchy i kocyki, bieliznę noworodkową plus pieluchy i kocyki, rożki, kompresy białe i zielone, serwety, odzież szpitalna (piżamy, koszule, szlafroki itp.), odzież ochronną personelu (fartuchy, ubrania lekarskie damskie i męskie, bluzy, spodnie, fartuchy barierowe), materace, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, koce poduszki, kołdry, firanki, zasłony, wkłady wymienne, do mopa, ściereczki kolorowe. 2.Odbiór asortymentu brudnego z poszczególnych komórek organizacyjnych będzie odbywał się przez pracownika Zamawiającego. 3.Sortowanie, liczenie, ewidencjonowanie i pakowanie asortymentu brudnego prania leży po stronie Zamawiającego. 4.Odbiór asortymentu brudnego z magazynu od Zamawiającego i transport do pralni Wykonawcy odbywać się będzie 5 razy w tygodniu. 5.Dodatkowe kursy w zależności od potrzeb. Przerwa między kursami nie może być dłuższa niż 2 dni (np. Przerwy świąteczne, długie weekendy). 6.Prowadzenie w uzasadnionych sytuacjach wstępnej dezynfekcji lub dezynsekcji wydzielonej oznakowanej przez Zamawiającego bielizny i odzieży szpitalnej i innej. 7.Suszenie, prasowanie, maglowanie. 8.Oddzielne pakowanie bielizny i odzieży nadającej się do reperacji ma odbywać się po uprzednim jej upraniu (część bielizny ulega uszkodzeniu w czasie użytkowania, jak również w czasie prania). Bielizna czysta nie nadająca się do reperacji (nie z winy Wykonawcy) wykorzystywana jest przez Zamawiającego do innych celów. 9.Oddzielne pakowanie uszkodzonej bielizny i odzieży nie nadającej się do reperacji. 10.Pakowanie suchego asortymentu czystego w worki foliowe na czas transportu - worki zabezpiecza Wykonawca. 11.Dostarczenie przez Wykonawcę upranej, spakowanej i posegregowanej na poszczególne komórki organizacyjne w worki lub pojemniki do pakowania asortymentu czystego - do magazynu bielizny czystej dzierżawionego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. 12.Bielizna będzie ważona przed upraniem. 13.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady i warunki świadczenia usługi pralniczej zawiera Załącznik nr 2do SIWZ. 14.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : - 98310000-9 Usługa prania i czyszczenia na sucho - 98311000-6 Usługa odbierania prania - 98315000-4 Usługa prasowania - 98300000-6 Różne usługi 15. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 16. Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych. 17.Dla potrzeb wyliczenia ceny oferty, należy przyjąć ilość asortymentu do prania w okresie jednego miesiąca 6.000 kg. 18.Ilość asortymentu zleconego przez Zamawiającego do prania w okresie jednego miesiąca wyniesie szacunkowo 6.000 kg., ilość ta może być w poszczególnych miesiącach większa lub mniejsza w zależności od potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach