Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2437P Biskupice - Paczkowo na odcinku DK92-Paczkowo ul. Zapłocie , odc. dł 461m , gmina Swarzędz , powiat poznański , województwo wielkopolskie

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8593430 , fax. 61 8593429
  • Data zamieszczenia: 2015-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8 8
    61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8593430, fax. 61 8593429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2437P Biskupice - Paczkowo na odcinku DK92-Paczkowo ul. Zapłocie , odc. dł 461m , gmina Swarzędz , powiat poznański , województwo wielkopolskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2437P Biskupice - Paczkowo, na odcinku DK92 - Paczkowo ul. Zapłocie, odc. dł. 461m, gm. Swarzędz, powiat poznański, województwo wielkopolskie. 2) Robota budowlana powinna odpowiadać wymaganiom technicznym określonym w niniejszej SIWZ oraz w : a) załączonej dokumentacji projektowej, b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty z należytą starannością. 4) Wykonawca oszacuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 5) W czasie prowadzonych robót utrzymany zostanie ruch pojazdów i pieszych. Roboty związane z przebudową drogi powiatowej będę wykonywane co najwyżej przy częściowym zamknięciu tylko jednego pasa ruchu. 2. Zakres robót objętych zamówieniem 1) Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie na odcinku długości 461 m następujących etapów przebudowy : a) Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Zapłocie i Sarbinowskiej b) Etap 1 - budowa chodnika z zatokami autobusowymi, zjazdami oraz krawężnikiem po stronie wschodniej. c) Etap 2 - budowa jezdni wraz z krawężnikiem po stronie zachodniej (na skrzyżowaniach z drogami bocznymi - opornik). d) Etap 3 - budowa chodnika ze zjazdami indywidualnymi oraz wyprowadzenie skrzyżowań z drogami bocznymi po stronie zachodniej - etap przewidziany do realizacji w ramach odrębnego zamówienia. Zadanie obejmuje: - wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni do szerokości 6,0 m, - wbudowanie nowej konstrukcji na poszerzeniu drogi oraz jako odtworzenie nawierzchni po wybudowaniu kanalizacji deszczowej - wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni na grubość 10 cm oraz wbudowanie warstwy podbudowy AC22P i nakładki SMA 8 - wykonanie chodników i zatoki autobusowej z betonowej kostki brukowej koloru szarego - wykonanie zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego - wykonanie obramowania jezdni krawężnikiem betonowym prefabrykowanym 20x30 cm oraz chodnika obrzeżem betonowym prefabrykowanym 8x30 cm. 2) Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie wykonawczym oraz kosztorysie ofertowym. 3) Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie. 4) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych opisanych w niniejszym zamówieniu, pod warunkiem zapewnienia uzyskania parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż posiadają materiały określone w SIWZ. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że zaoferowane materiały są co najmniej równoważnikami materiałów wymienionych w SIWZ. 5) Wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), b) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, c) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, d) opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, w 1 egzemplarzu na nośniku danych elektronicznych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia - art. 45 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w Banku Handlowym w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu Nr 61 1030 1247 0000 0000 0782 2004; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.powiat.poznan.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach