Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1040P Zakrzewo - Kujan

Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, ul. Za Dworcem 3a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2633483 do 85
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie
    ul. Za Dworcem 3a 3a
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2633483 do 85
    REGON: 57079819500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-zlotow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1040P Zakrzewo - Kujan
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje wykonanie poszerzenia do 4,5 m na odcinku 2,3 km poprzez wykonanie koryta, podbudowy, warstwy wiążącej. Na całej długości odcinka wykonane zostanie oczyszczenie nawierzchni. Następnie na powierzchni 5 000 m2 wykonana zostanie warstwa ście
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kierownika budowy z pełnymi uprawnieniami, którego staż pracy wynosi minimum 7 lat oraz majstra z uprawnieniami drogowymi, którego staż pracy wynosi minimum 5 lat; 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5) wytwórnia mas bitumicznych powinna być usytuowana w takiej odległości od placu budowy aby transport masy nie był dłuższy niż 2 godziny; 6)udzielą pełnej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 2 lata, od daty odbioru końcowego; 7) spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 8) złożą wszystkie wymagane w niniejszej specyfikacji dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)Ofertę na formularzu ofertowym; 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, art. 24 ust.1, art. 24 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b) dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; d) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; e) wykaz kluczowych osób przewidzianych do realizacji zadania, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności . Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (np. uprawnienia budowlane, drogowe, aktualne zaświadczenia o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa itp.); f) referencje dotyczące inwestycji drogowych o zbliżonym charakterze w okresie ostatnich trzech lat; g) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 3) Tabela elementów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-zlotow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach