Przetargi.pl
Przebudowa drogi na ul. Fabrycznej w Sławkowie

Urząd Miasta Sławkowa ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2931552 w. 41 , fax. 032 2931233
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Sławkowa
    ul. Rynek 1 1
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 032 2931552 w. 41, fax. 032 2931233
    REGON: 00108928400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi na ul. Fabrycznej w Sławkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania zamieszczony jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiary robót oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia, projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót są dostępne na stronie http://bip.umslawkow.finn.pl/ zakładka zamówienia publiczne, jak również w siedzibie Zamawiającego - pok. 23, II piętro ul. Łosińska 1, 41-260 Sławków. 1.2.Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4807S ul. Fabrycznej obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, budowlanych związanych z wykonaniem podbudowy drogi, ułożeniem krawężników i obrzeży, nawierzchni drogi oraz instalację urządzeń bezpieczeństwa ruchu na odcinku 950 mb. Zakres przebudowy nawierzchni jezdni : Km 0+000 do km 0+360 - poszerzenie jezdni do 6,00 m Km 0+360 do km 0+510 - poszerzenie jezdni do 7 ,00 m Km 0+510 do km 0+950 - poszerzenie jezdni do 5,00 m Zakres przebudowy elementów drogi: Km 0+000 - przebudowa skrzyżowania ul. Fabrycznej z ul. Olkuską, budowa chodników, Km 0+000 do km 0+950 - budowa chodnika po stronie zachodniej drogi, Km 0+000 do km 0+ 170 - budowa chodnika po stronie wschodniej drogi, Km 0+060 do km 0+110 - budowa miejsc postojowych wzdłuż jezdni Km 0+260 - budowa zatoki autobusowej, Km 0+330 - przebudowa skrzyżowania z łącznikiem drogi krajowej DK94 Km 0+370 i km 0+450 - przebudowa skrzyżowań, Km 0+ 530 - przebudowa zjazdu do zakładów przemysłowych. 1.3. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania badań nośności przebudowanej nawierzchni drogi. 1.4.Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów wymaganych do zgłoszenia rozpoczęcia robót: - informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - oświadczenie kierownika robót, - wstępnego harmonogramu robót. 1.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp), 1.6. Zamawiający może udzielić dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 30% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli : a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert na konto: DEUTSCHE BANK PBC S.A. O/Sławków 58 1910 1048 2106 0023 9149 0005, z dopiskiem -Przebudowa drogi na ul. Fabrycznej w Sławkowie- w: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w formie niepieniężnej winno być złożone w kasie Urzędu Miasta Sławków - Rynek 1 - parter w dniu składania ofert a do oferty załączona kserokopia wniesionego wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy, - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w tym zakresie, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - w okresie ostatnich 5 lat wykonali należycie co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - o zakresie rzeczowym i o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda, - posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu pozwalające na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, - posiadają polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia, w oparciu o dokumenty dostarczone przez nich w ramach złożonych ofert; wykaz tych dokumentów podano w punkcie 6 części I SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy powinni przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 i art. 24 ustawy - według załącznika nr 5. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz porozumienie określające zakres współdziałania i odpowiedzialności. 4. Wykaz wykonanych trzech, w ciągu ostatnich pięciu lat, robót o podobnym charakterze, wielkości i zakresie rzeczowym o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł każda, wraz z pozytywnymi referencjami od zamawiających - załącznik nr 4. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca, posiadających odpowiednie kwalifikacje potwierdzone załączoną kserokopią uprawnień - zgodnie z punktem 5.1 części I SIWZ - załącznik nr 3. 6. Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, umożliwiającego wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6. 7. Oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy pozwalającej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia. 8. Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków w Urzędzie Skarbowym i o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne w ZUS. 9. Oświadczenie o akceptacji dokumentów i warunków przetargu. 10. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Kosztorys ofertowy, opracowany w oparciu o przedmiary robót załączone do niniejszej SIWZ, obejmujący ceny jednostkowe, kosztorys szczegółowy ceny jednostkowej, zestawienie materiałów, robocizny i sprzętu oraz stawki kalkulacyjne, 12. Wstępny harmonogram prac, 13. Dowód wniesienia wadium 14. Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 2 15. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 7 16. Formularz cenowy - według załącznika nr 8 17. Oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia - tylko w przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umslawkow.finn.pl/ zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach