Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Chorzowska 25
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 282-25-25 , fax. 032 2822681
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
ul. Chorzowska 25 25
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 282-25-25, fax. 032 2822681 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csrg.bytom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa trzech samochodów specjalnych do przewozu służb ratowniczych oraz wyposażenia dla górniczego pogotowia ratowniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa trzech samochodów specjalnych do przewozu służb ratowniczych oraz wyposażenia dla górniczego pogotowia ratowniczego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341440008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 91 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy prawo zamówień publicznych, tj:. -posiadają uprawnienia do wykonania określonych działalności lub czynności -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena warunków spełnienia udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców, a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: -aktualny, ważny sześć miesięcy odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. -oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: -oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ, -jeżeli Wykonawca wskazał w oświadczeniu, że będzie dysponował odpowiednim potencjałem - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: -oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ 4. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 1)Wypełniony formularz oferty (załącznik . nr 1 do SIWZ). 2)Oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ), że Wykonawca: a.zapoznał się z warunkami zamówienia oraz załączonym projektem umowy i przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń, b.jest / nie jest płatnikami podatku VAT, c.zamierza / nie zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3)Pełnomocnictwo reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z odrębnego dokumentu lub z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pktcie 2.3 ppkt 1 składa dokumenty potwierdzające, że: a)nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy, Wymieniony w pkt. a) dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty. Jeżeli w kraju właściwym dla siedziby lub miejsca zamieszkania Wykonawcy nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym dla siedziby Wykonawcy. Uwaga: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji, tj. zawierały te same informacje.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csrg.bytom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup ratalny karetki typu P oraz dwóch samochodów typu Bus dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
Dodano: 2015-08-28 - Zakup ratalny karetki typu P oraz dwóch samochodów typu Bus dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
Dodano: 2015-07-02 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x2 dla OSP Krzyżowice
Dodano: 2014-10-31 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP Krzyżowice
Dodano: 2014-09-25 - Dostawa na podstawie umowy leasingu samochodu specjalnego do prac na wysokości zabudowanego na podwoziu o DMC powyżej 3,5 T, wyprodukowanym w roku 2007 i później
Dodano: 2014-04-11 - Zakupu ratalny karetki Typu T dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
Dodano: 2014-02-13 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
Dodano: 2012-11-28 - Dostawa Używanej maszyny śnieżnej do przygotowania tras narciarskich
Dodano: 2012-10-24 - Dostawa trzech samochodów osobowych dla potrzeb pogotowi ratowniczych oraz jednego zapewniającego logistykę zaopatrzeniową.
Dodano: 2012-06-18 - Dostawa trzech samochodów osobowych dla potrzeb pogotowi ratowniczych oraz jednego zapewniającego logistykę zaopatrzeniową.
Dodano: 2012-05-22