Gmina Przedecz ogłasza przetarg
- Adres: 62-635 Przedecz, Pl. Wolności 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-63 273-84-67 , fax. 0-63 273-84-67
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przedecz
Pl. Wolności 1 1
62-635 Przedecz, woj. wielkopolskie
tel. 0-63 273-84-67, fax. 0-63 273-84-67
REGON: 31101932600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedecz.bipjst.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej we wsi Katarzyna dł. 580 mb - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej o długości 580 mb; karczowanie drzew i pni, wykonanie podbudowy tłuczniowej grub 20 cm z kruszywa łamanego (melafir, granit, bazalt) ; zaklinowanie podbudowy tłuczniowej masą asfaltową w ilości 75 kg/m2 ; ułożenie warstwy ścieralnej grub. 3 cm ; wykonanie odwodnienia drogi ( rowy i przepusty); pionowe znaki drogowe.; geodezyjna dokumentacja powykonawcza. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1/spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24. 1 i 2 ustawy Pzp; 2/posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym; 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie: minimum 3 zadania dotyczące budowy, przebudowy dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż oferowana. Wykazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie. b/ zapewnią minimum 36 miesięczny okres gwarancji c/ zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy ( inżynier lub technik drogowy) posiadający uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa d/ posiadają i dysponują sprzętem do wykonania zamówienia tj: ( wytwórnia mas bitumicznych , układarka mas bitumicznych, ) 4./ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a/ potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000 złotych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy . 2. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 2. 3. Oświadczenie zgodnie art. 24 ust. 2 w/w ustawy - Załącznik Nr 3. 4. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 4 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów: a/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert b/ aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie ,że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) c/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert), W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów: 5/ wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat ( jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (minimum 3) - Załącznik Nr 5. 6/ wykaz osób pełniących obowiązki kierownicze uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - Załącznik Nr 6. Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień osoby pełniącej obowiązki kierownika budowy odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7/ wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń - Załącznik Nr 7. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 8/ polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN. 9/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy - Załącznik Nr 8. 10/ Kosztorys ofertowy. 11/ Parafowany projekt umowy. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedecz.bip.jst.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak wg części przedmiotu zamówienia: - część I Remont nawierzchni dróg gruntowych sortowanym tłuczniem betonowym, - część II Remonty nawierzchni bitumicznych w Koziegłowach i Czerwonaku - część III Remonty cząstkowe nawierzchni ulic i chodników z kostki i płytek betonowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg za pomocą masy mineralno-asfaltowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa odcinków ulic Warszawskiej i Stawiszyńskiej w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Widok w Kaliszu na odc. od ul. Harcerskiej do ul. Staszica
Dodano: 2016-07-27 - Budowa połączenia ul. Wysokiej z ul. Stanczukowskiego
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Młynarskiej w Kaliszu na odc. od ul. Polnej do ul. Serbinowskiej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 4704P w miejscowości Wojciechówka wraz z chodnikiem.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Bartodzieje-Kopaszyn, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Przebudowa drogi gminnej Bartodzieje-Kopaszyn i Zadanie Nr 2 pn.: Przebudowa zjazdów
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 4706P w miejscowości Pólko wraz z chodnikiem do skrzyżowania z drogą gminną nr 4704 P wraz z zjazdami w drogi wewnętrzne .
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy powiatowej nr 4562P T. Kościuszki w m. Dobra
Dodano: 2016-07-27