Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Święte

Gmina Kramsk ogłasza przetarg

  • Adres: 62-511 Kramsk, ul. Chopina 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2470004 w. 28 , fax. 063 2470311
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kramsk
    ul. Chopina 12 12
    62-511 Kramsk, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2470004 w. 28, fax. 063 2470311
    REGON: 31101917700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kramsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Święte
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Święte (od 0+000km -0+163km; od 0+000km - 0+120km) w zakresie: - roboty pomiarowe i przygotowawcze - profilowanie, korytowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie podbudowy projektowanej nawierzchni jezdni i zjazdów, - wykonanie nawierzchni asfaltowej, - wykonanie projektowanego oznakowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co oznacza, że - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności robót drogowych i aktualnym członkostwem w izbie samorządu zawodowego - dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust. 4 i 5 SIWZ 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 2 lat - 5km dróg asfaltowych (łącznie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia; zatrudnił w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 pracowników produkcyjnych - dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust 6,7 SIWZ. 3. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji- rękojmi na wykonane zamówienia. 4. Zaakceptują 30 dniowy termin płatności faktur.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót, który stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoba - kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiada uprawnienia budowlane w specjalności roboty drogowe oraz oświadczenie o gotowości współpracy z Wykonawcą, w przypadku gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem a także ważne zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. 6. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 2 lat - 5km dróg asfaltowych (łącznie) przed wszczęciem postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kramsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach