Gmina Szamocin ogłasza przetarg
- Adres: 64-820 Szamocin, Pl. Wolności 19
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2848003 , fax. 67 2848065
- Data zamieszczenia: 2015-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szamocin
Pl. Wolności 19 19
64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie
tel. 67 2848003, fax. 67 2848065
REGON: 57079104600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszamocin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej w Lipie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w Lipie BRANŻA DROGOWA Projektuje się przebudowę drogi gminnej nie zmieniając przebiegu trasy w planie, zlokalizowanej w całości w istniejącym pasie drogowym stanowiącym działki o numerach ewidencyjnych 367, 345, 344, 328. Działki te nie są położone na terenach szkód górniczych i terenach objętych ochroną konserwatorską. Przebudowa drogi polega na wzmocnieniu istniejącej konstrukcji jezdni poprzez wyrównanie profilu podłużnego i poprzecznego oraz ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego (nakładki). Przebudowa obejmuje również poszerzenie istniejącej jezdni do 5,50 m. Długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej wynosi 1,00 km. Na odcinku B-C po stronie lewej projektuje się przebudowę chodnika o długości 15,2 m i szerokości 1,80 m oraz przebudowę dwóch zjazdów na posesje. Ponadto w celu zwiększenia stanu bezpieczeństwa dla ruchu pieszego jak i kołowego wydziela się wzdłuż lewej krawędzi jezdni pas o szerokości 1,00 m dla ruchu pieszego linią krawędziową przerywaną o szerokości 12 cm wymalowaną farbą chlorokauczukową koloru białego. Przebieg projektowanej przebudowy pokazano na rysunkach nr 2.1, 2.2, 2.3 - plany sytuacyjne. Niweleta: Projektowana niweleta nawierzchni jezdni na przebudowywanej drodze została podyktowana istniejącą niweletą, która zostanie podniesiona równolegle o grubość warstw wzmacniających tj. średnio o 8 cm. Przekrój normalny: Przekrój normalny przyjęto jak niżej: - szerokość jezdni 5,50 m w tym szerokość ciągu pieszego 1,00 m - szerokość chodnika 1,80 m na długości 15,20 m - szerokość poboczy 0,50m - spadek poprzeczny jezdni dwustronny i = 2% w kierunku poboczy, na łukach spadki jednostronne Projektuje się konstrukcje nawierzchni jak niżej: wzmocnienie istniejącej jezdni: - istniejąca jezdnia o nawierzchni asfaltowej po uprzednim sfrezowaniu - warstwa wyrównawcza grubości średnio 4 cm z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego poszerzenie istniejącej jezdni: - warstwa grubości 15 cm wzmacniająca podłoże z gruntu stabilizowanego cementem - warstwa podbudowy grubości 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego - geosiatka - warstwa wyrównawcza grubości 4 cm z betonu afaltowego - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego chodnik: - warstwa podsypki cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm koloru szarego zjazdy na posesje: - warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku średniego - warstwa podbudowy dolnej grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa podbudowy górnej grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa podsypki cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm koloru czerwonego Obramowanie zjazdów na posesje stanowić będzie krawężnik betonowy wtopiony 12 x 25 cm. Pobocza po obu stronach należy dopasować do wysokości poziomu jezdni wykorzystując grunt rodzimy. Przekroje konstrukcyjne nawierzchni poszczególnych elementów przebudowywanej drogi przedstawiono na rysunkach nr 3.1, 3.2 i 3.3 - przekrój normalny. Docelowa organizacja ruchu kołowego: W celu zwiększenia stanu bezpieczeństwa dla ruchu pieszego jak i kołowego wydziela się wzdłuż lewej krawędzi jezdni pas o szerokości 1,00 m dla ruchu pieszego linią krawędziową przerywaną o szerokości 12 cm P-7c wymalowaną farbą chlorokauczukową koloru białego. Dodatkowo na początku jak i na końcu przebudowywanej drogi należy ustawić znaki drogowe pionowe A-24 Rowerzyści oraz A-30 Inne niebezpieczeństwo z tabliczką PIESI. Ponadto w rejonie skrzyżowania z drogą krajową nr 191 projektuje się przejście dla pieszych wprowadzając oznakowanie poziome P-10 oraz dwa znaki drogowe pionowe D-6 Przejście dla pieszych. Powyższe oznakowanie pionowe i poziome przedstawiono na rysunkach nr 2.1, 2.2 i 2.3 - plany sytuacyjne. Wszystkie nazwy własne użyte w projekcie technicznym należy traktować jako wskaźniki jakości i należy je czytać jako urządzenia takie lub równoważne. Niedopuszczalne jest aby użyte materiały posiadały niższe parametry niż te określone w projektach technicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na kwotę 14000 ( słownie :cztternaścietysięcyzłotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/szamocinm/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak wg części przedmiotu zamówienia: - część I Remont nawierzchni dróg gruntowych sortowanym tłuczniem betonowym, - część II Remonty nawierzchni bitumicznych w Koziegłowach i Czerwonaku - część III Remonty cząstkowe nawierzchni ulic i chodników z kostki i płytek betonowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg za pomocą masy mineralno-asfaltowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa odcinków ulic Warszawskiej i Stawiszyńskiej w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Widok w Kaliszu na odc. od ul. Harcerskiej do ul. Staszica
Dodano: 2016-07-27 - Budowa połączenia ul. Wysokiej z ul. Stanczukowskiego
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Młynarskiej w Kaliszu na odc. od ul. Polnej do ul. Serbinowskiej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 4704P w miejscowości Wojciechówka wraz z chodnikiem.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Bartodzieje-Kopaszyn, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Przebudowa drogi gminnej Bartodzieje-Kopaszyn i Zadanie Nr 2 pn.: Przebudowa zjazdów
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 4706P w miejscowości Pólko wraz z chodnikiem do skrzyżowania z drogą gminną nr 4704 P wraz z zjazdami w drogi wewnętrzne .
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy powiatowej nr 4562P T. Kościuszki w m. Dobra
Dodano: 2016-07-27