Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Kościelnej Wsi ul. Podgórna, Górna i Łęgowa - ułożenie nawierzchni bitumicznej

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 63-322 Gołuchów, ul. Biberona 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 76 17 636 , fax. 0-62 76 17 639
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Biberona 8 8
    63-322 Gołuchów, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 76 17 636, fax. 0-62 76 17 639
    REGON: 25044998200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Kościelnej Wsi ul. Podgórna, Górna i Łęgowa - ułożenie nawierzchni bitumicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej w Kościelnej Wsi ul. Podgórna, Górna i Łęgowa - ułożenie nawierzchni bitumicznej Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowość Kościelna Wieś działki nr 842, 851, 412, 10/1 Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym średnio warstwa o grubości 3 cm - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm - regulacja pionowa studzienek, kratek ściekowych ulicznych, zaworów wodociągowych i gazowych 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45.23.31.40-2; Roboty drogowe Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3) Uwaga: - ilekroć w projekcie budowlano - wykonawczym, specyfikacji technicznej, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wskazane produkty lub urządzenia posłużyły do dokonania obliczeń parametrów technicznych oraz rozmieszczenia urządzeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji. 5) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk Wykaz robót powierzonych do wykonania podwykonawcy stanowiący załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za roboty wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia robót. - Wykaz robót powierzonych do wykonania podwykonawcy - wzór załącznik nr 11
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach