Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Szamocinul. Tartaczna-Szamoty

Gmina Szamocin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-820 Szamocin, Pl. Wolności 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2848003 , fax. 67 2848065
  • Data zamieszczenia: 2013-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szamocin
    Pl. Wolności 19 19
    64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2848003, fax. 67 2848065
    REGON: 57079104600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszamocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Szamocinul. Tartaczna-Szamoty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem opracowania jest przebudowa drogi gminnej łączącej miejscowości Szamocin i Szamoty, polegająca na zmianie nawierzchni jezdni z gruntowej i w części z płyt betonowych na nawierzchnię z betonu asfaltowego oraz na wyznaczeniu ciągu pieszego. Przebudowywana droga stanowi kontynuację ulicy Tartacznej. Projektuje się przebudowę drogi gminnej nie zmieniając przebiegu trasy w planie zlokalizowanej w całości w istniejącym pasie drogowym stanowiącym działki o numerach ewidencyjnych 302; 248/2; 153. Szerokość jezdni 5,5 m. Przebudowywaną drogę podzielono na odcinki, których długości wynoszą: Odcinek A-B-C o długości 1357,00m Odcinek C-D o długości 532,00m Odcinek B-E o długości 419,50m Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 2 308,50m. W ramach niniejszego opracowania projektuje się również zmianę nawierzchni z gruntowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej na zjazdach na posesje dopasowując ich położnie i szerokość do faktycznych potrzeb. Ponadto w celu zwiększenia stanu bezpieczeństwa dla ruchu pieszego jak i kołowego wydziela się wzdłuż lewej krawędzi jezdni pas o szerokości 1,00m dla ruchu pieszego linią krawędziową, ciągłą o szerokości 12cm wymalowaną farbą chlorokauczukową koloru białego. Przebieg projektowanej przebudowy pokazano na rysunkach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 - plany sytuacyjne. Projektowaną niweletę poprowadzono zasadniczo po terenie mając na względzie minimalizację robót ziemnych jak również prawidłowe odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni projektowanej nawierzchni. Projektowaną niweletę przebudowywanej drogi pokazano na rysunkach nr 3.1, 3.2, 3.3 - przekroje podłużne. Przekrój normalny przyjęto jako drogowy, jak niżej: - szerokość jezdni 5,50m (w tym szerokość ciągu pieszego 1,00m) - szerokość poboczy 0,75m - spadek poprzeczny jezdni dwustronny i = 2% w kierunku poboczy, na łukach spadki jednostronne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dn. 02 marzec 1999, Dz. U. 43 Projektuje się konstrukcje nawierzchni jak dla kategorii ruchuKR1 jak niżej: jezdnia: - warstwa dolnej podbudowy grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa górnej podbudowy grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego zjazdy na posesje: - warstwa podbudowy grubości 15 cm + 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 5 cm - warstwa ścieralna grubości 8 cm z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej koloru czerwonego Obramowanie zjazdów na posesje stanowić będzie obrzeże betonowe 8 x 30 pobocze - na odcinkach zabudowanych pobocze po obu stronach jezdni należy ponieść do wysokości poziomu jezdni kruszywem naturalnym - na pozostałych odcinkach pobocze należy poprzez ścięcie również dopasować do wysokości poziomu jezdni Przekrój konstrukcyjny nawierzchni przebudowywanej drogi przedstawiono na rysunku nr 5 - przekrój normalny. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne w sposób rozproszony poprzez pobocze do istniejących rowów przydrożnych oraz na tereny zielone. W rejonie skrzyżowania - punkt B projektuje się zmianę lokalizacji istniejącego przepustu pod drogą oraz skanalizowanie rowu na długości 50,00m rurą PP?400 wraz ze studnią rewizyjną z rury betonowej ?1000. Wykonanie docelowej organizacji ruchu wraz z azylami dla pieszych i dodatkowym doświetleniem przejść dla pieszych. Opracowanie oraz wdrożenie na koszt własny czasowej organizacji ruchu i zajęcia pasa drogowego, zaplecza budowy, badań archeologicznych , wytyczenia, inwentaryzacji geodezyjnej, dokumentacji powykonawczej i innych obowiązków wynikających z załączonych zezwoleń, pozwoleń i decyzji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo- kosztorysowej i szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustalono wadium w wysokości 20000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaszamocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach