Urząd Gminy Kościan ogłasza przetarg
- Adres: 64-000 Kościan, ul. Młyńska 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5121001 , fax. 065 5120315
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kościan
ul. Młyńska 15 15
64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
tel. 065 5121001, fax. 065 5120315
REGON: 00054120400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscian.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Stare Oborzyska - Jasień - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudow drogi gminnej Stare Oborzyska - Jasień długości 1,246 km W ramach zadania należy wykonać: 1)ułożenie warstwy ścieralnej z betony asfaltowego, gr 5 cm na odcinku od km 0+000 do km 0+404, oraz gr. 4 cm pozostały odcinek 2)ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr 3 cm a) na odcinku od km 0+406 do km 1+246 3)frezowanie istn. nawierzchni bitumicznej (wg tabeli), 4)poszerzenie kruszywem łamany stabilizowanym mechanicznie gr. 20 cm na odcinku od km 0+000 do km 0+406 szerokości 50 cm i od km 0+406 do km 0+575 szerokości 1,15 m 5)wyrównanie istn. podbudowy tłuczniowej tłuczniem ( wg tabeli), 6)regulacja pionowa istniejących studzienek ściekowych, rewizyjnych i zaworów wodnych, 7)wybudować zjazd w km 0+100 z prawej strony wg technologii jak wyżej, 8)na poboczach uzupełnienie piaskiem śr. gr 5 cm, 9)odtworzenie rowów opływowych obustronnych poprzez wycinkę krzewów od km 0+700 do km 1+200. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wykonawcy nie wnoszą wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) w okresie pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej dwie roboty polegające na budowie lub/i przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto b) dysponują lub/i będą dysponować (przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, Wykonawcy, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonany wg formuły spełnia/nie spełna w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wg załączonego wzoru 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót polegających na budowie lub/i przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto (każda) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- wg załączonego wzoru 4) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w zakresie określonym warunkami udziału w postępowaniu pkt. 7 2) b) SIWZ )- wg załączonego wzoru wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych i aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależność do właściwej Izby 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w podpunktach 1), 2) dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. UWAGA: Zamawiający uzna, iż zamówienie zrealizowano w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania jedynie w sytuacji gdy data zakończenia realizacji zamówienia będzie datą zawierającą się w tym okresie. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Brak któregokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów lub złożenie ich z błędem skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakoscian.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak wg części przedmiotu zamówienia: - część I Remont nawierzchni dróg gruntowych sortowanym tłuczniem betonowym, - część II Remonty nawierzchni bitumicznych w Koziegłowach i Czerwonaku - część III Remonty cząstkowe nawierzchni ulic i chodników z kostki i płytek betonowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg za pomocą masy mineralno-asfaltowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa odcinków ulic Warszawskiej i Stawiszyńskiej w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Widok w Kaliszu na odc. od ul. Harcerskiej do ul. Staszica
Dodano: 2016-07-27 - Budowa połączenia ul. Wysokiej z ul. Stanczukowskiego
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Młynarskiej w Kaliszu na odc. od ul. Polnej do ul. Serbinowskiej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 4704P w miejscowości Wojciechówka wraz z chodnikiem.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Bartodzieje-Kopaszyn, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Przebudowa drogi gminnej Bartodzieje-Kopaszyn i Zadanie Nr 2 pn.: Przebudowa zjazdów
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 4706P w miejscowości Pólko wraz z chodnikiem do skrzyżowania z drogą gminną nr 4704 P wraz z zjazdami w drogi wewnętrzne .
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy powiatowej nr 4562P T. Kościuszki w m. Dobra
Dodano: 2016-07-27