Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Stare Oborzyska - Jasień

Urząd Gminy Kościan ogłasza przetarg

  • Adres: 64-000 Kościan, ul. Młyńska 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5121001 , fax. 065 5120315
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kościan
    ul. Młyńska 15 15
    64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5121001, fax. 065 5120315
    REGON: 00054120400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscian.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Stare Oborzyska - Jasień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudow drogi gminnej Stare Oborzyska - Jasień długości 1,246 km W ramach zadania należy wykonać: 1)ułożenie warstwy ścieralnej z betony asfaltowego, gr 5 cm na odcinku od km 0+000 do km 0+404, oraz gr. 4 cm pozostały odcinek 2)ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr 3 cm a)      na odcinku od km 0+406 do km  1+246 3)frezowanie istn. nawierzchni bitumicznej (wg tabeli), 4)poszerzenie kruszywem łamany stabilizowanym mechanicznie gr. 20 cm na odcinku od km 0+000 do km 0+406 szerokości 50 cm i od km 0+406 do km 0+575 szerokości 1,15 m 5)wyrównanie istn. podbudowy tłuczniowej tłuczniem  ( wg tabeli), 6)regulacja pionowa istniejących studzienek ściekowych, rewizyjnych i zaworów wodnych, 7)wybudować zjazd w km 0+100 z prawej strony wg technologii jak wyżej, 8)na poboczach uzupełnienie piaskiem śr. gr 5 cm, 9)odtworzenie rowów opływowych obustronnych  poprzez wycinkę krzewów od km  0+700 do km 1+200.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wykonawcy nie wnoszą wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) w okresie pięciu lat  (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej dwie roboty polegające na budowie lub/i przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto b) dysponują lub/i będą dysponować (przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej   3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;   4)  nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, Wykonawcy, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonany wg formuły spełnia/nie spełna w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.  
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2  oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wg załączonego wzoru 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót polegających na budowie lub/i przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto (każda) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- wg załączonego wzoru 4) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w zakresie określonym warunkami udziału w postępowaniu pkt. 7 2) b) SIWZ )- wg załączonego wzoru wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych i aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależność do właściwej Izby 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: -         Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w podpunktach 1), 2) dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.   UWAGA: Zamawiający uzna, iż zamówienie zrealizowano w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania jedynie w sytuacji gdy data zakończenia realizacji zamówienia  będzie datą zawierającą się w tym okresie. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Brak któregokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów lub złożenie ich z błędem skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakoscian.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach