Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI DALBOROWICE, DZIADÓW MOST, LIPKA , RADZOWICE

Gmina Dziadowa Kłoda ogłasza przetarg

  • Adres: 56-504 Dziadowa Kłoda, ul. Oleśnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7869280 , fax. 062 7851808
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziadowa Kłoda
    ul. Oleśnicka 1 1
    56-504 Dziadowa Kłoda, woj. dolnośląskie
    tel. 062 7869280, fax. 062 7851808
    REGON: 25085504400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dziadowakloda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI DALBOROWICE, DZIADÓW MOST, LIPKA , RADZOWICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowościach Dalborowice - 1470 mb, Dziadów Most - 380 mb, Lipka - 450 mb, Radzowice - 300 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy 9.1. Oferent przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100); 9.2. Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu na rachunek zamawiającego: B.S w Oleśnicy, Oddział w Dziadowej Kłodzie, na konto Gminy Dziadowa Kłoda Nr 46 9584 1076 2007 0700 3499 0003 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Dalborowice , Dziadów Most, Lipka, Radzowice lub w kasie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00-14.00: -w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczęd-nościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie wadium w czekach potwier-dzonych. 9.3. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 19.08.2009 r. do godz. 930 (jest to termin, do którego wadium powinno znaleźć się w kasie lub na koncie Zamawiającego). 9.4. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 9.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.6. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. co najmniej do dnia 18.09.2009 r. 9.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokość 5 % ceny ofertowej. 9.8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy jest warunkiem skutecznego zawarcia umowy. 9.9. Formy w jakich Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostały określone w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( pieniądz, poręczenie bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe). Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia w wekslach z poręczeniem wekslowym banku oraz przez ustanowienie zastawu rejestrowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Pzp Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje podstawową kadrą posiadającą uprawnienia budowlane (wymagane przez prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót w niżej podanych specjalnościach: drogowa - 1 osoba. Kierownik Budowy musi dysponować pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej niż dwa lata w charakterze Kierownika; (dołączyć decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego wraz z zaświadczeniem z Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. b) dysponują w pełni sprawnymi i spełniającymi wymagania specyfikacji technicznej, jednostkami podstawowego sprzętu do wykonania zamó-wienia, c) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia ni-niejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Minimum 3 z ww. robót o wartości co najmniej 850.000,- PLN (słownie: osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), d) posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości 100% ofero-wanej kwoty, e) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jakie będzie wykonywał w ramach niniej-szego projektu do wysokości minimum 10 000 PLN. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) Wymagania określone w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożo-ne w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości złożonych w dokumentach informacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust.4 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferenci powinni dołączyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie wyma-ganych warunków: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w Rozdziale F niniejszej SIWZ) zawierający: 1.1) Załącznik Nr 1 - Oświadczenie oferenta. Do Załącznika Nr 1 należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny wypis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie- właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot); b) przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki; c) pełnomocnictwa osób upoważnionych do podpisywania oferty ( o ile nie wynika to wprost z dokumentów wymienionych wyżej); d) umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; e) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonanej decyzji organu podatkowego. f) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; g) dowód wpłaty wadium, h) informację banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, 1.2) Załącznik Nr 2 - Cena oferty 1.3) Informację o kwalifikacjach oferenta (zgodnie z punktem 12.1 niniejszej specyfikacji. 1.4) Kosztorys robót. 1.5) Potwierdzenie akceptacji umowy. Za aktualne zaświadczenie uznać można jedynie zaświadczenie, które zo-stały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed terminem do składa-nia ofert. Uwaga: Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziadowakloda.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach