Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
ul. Januszowicka 15A 15A
53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
REGON: 93104008800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem w ul. Cesarzowickiej we Wrocławiu na odcinku od ul. Balzaka do bramy wjazdowej na teren działki nr 2/51, AM-13, obręb Oporów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1.1. Budowa nawierzchni drogowej ze zjazdami i chodnikami; 1.2. Budowa wpustów i podłączenie do istniejącego kolektora; 1.3. Budowa oświetlenia drogowego; 1.4. Budowa rurociągów MSRK. 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA: 2.1. Roboty drogowe m.in.: 2.1.1. Jezdnia o nawierzchni bitumicznej z krawężnikiem betonowym; 2.1.2. Chodnik z kostki betonowej; 2.1.3. Chodnik o wzmocnionej konstrukcji z kostki betonowej dwuteowej; 2.1.4. Wycinka i zabezpieczenie zieleni; 2.1.5. Zjazdy z kostki betonowej; 2.1.6. Oświetlenie drogowe; 2.1.7. Rurociąg kablowy wraz z przepustami (MSRK); 2.1.8. Organizacja ruchu zastępczego; 2.1.9. Organizacja ruchu docelowego. 2.2. Roboty sanitarne m.in.: 2.2.1. Odwodnienie drogi - budowa i wpięcie wpustów drogowych do istniejącego kanału deszczowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.000,00 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; b) kierownikami robót, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności sieci sanitarne oraz sieci elektryczne, będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego; 1.6. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj.: minimum 1 zamówienie polegające na przebudowie lub budowie drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem. W/w przedsięwzięcie musi być potwierdzone odpowiednim dokumentem, że zostało wykonane z należytą starannością. 1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 1) 2. Pełnomocnictwo - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP)Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 3. Dowód wpłaty wadium 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 1.1.) W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione w punktach od 4 do 8 musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzór nr 1.2.) 10. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia odpowiednio w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, sieci elektrycznych, sieci sanitarnych. 11. Aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. (j.w.) 12. Wykaz wykonanych robót budowlanych (doświadczenie zawodowe) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj.: min. 1 zamówienie polegające na przebudowie lub budowie drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (wzór 1.3) 13. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBIÓRKA BUDYNKÓW W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W OPOLU PRZY UL. NIEMOLIŃSKIEJ 89
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka Budynków koszarowych nr 448 i 449 położonych na działce Nr 63/36, obręb 4 Chrobry przy ulicy Sikorskiego w Głogowie wraz z transportem i zagospodarowaniem odpadów porozbiórkowych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Miłkowice- Grzymalin.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej w miejscowości Sosnówka
Dodano: 2016-07-21 - Prace remontowe w budynkach nr 1 a i 1 b przy ul. Ratuszowej w Twardogórze
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 804 Wojcieszyn
Dodano: 2016-07-01 - Prace remontowe w budynkach nr 1 a i 1 b przy ul. Ratuszowej w Twardogórze
Dodano: 2016-06-30 - Rozbiórka obiektów budowlanych stanowiących trzy garaże wraz z murowaną osłoną miejsca składowania odpadów komunalnych oraz muru z cegły, położonych przy ul. Księskiej 20, 24 we Wrocławiu znak postępowania: WM/SZP/LE/36/2016/G
Dodano: 2016-06-29 - Budowa kompleksu edukacyjnego LAS w MIEŚCIE przy siedzibie Nadleśnictwa Głogów- cześć I
Dodano: 2016-06-23 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 448 Goszcz- Moszyce
Dodano: 2016-06-21