Przetargi.pl
Przebudowa dróg leśnych w Leśnictwie Grzybno.

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Konstantynowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-053 Pecna, Konstantynowo 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8137791 , fax. 061 8132238
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Konstantynowo
    Konstantynowo 1 1
    62-053 Pecna, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8137791, fax. 061 8132238
    REGON: 63001143800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg leśnych w Leśnictwie Grzybno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dwóch dojazdów pożarowych znajdujących się w Leśnictwie Grzybno. 2. Zamówienie podzielono na 2 części, każda z części dotyczy realizacji przebudowy innej drogi: Część nr I: Leśnictwo Grzybno - droga leśna DL 9, Część nr II: Leśnictwo Grzybno - droga leśna DL 12. Szczegółowy zakres robót dla Części I i II przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej w grudniu 2009 r. przez K&K Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Dębowa 8, 11-034 Stawiguda stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ (dla Część nr I zamówienia) oraz załącznik nr 6 do SIWZ (dla Część nr II zamówienia), 2) Szczegółowej specyfikacji technicznej (STWiOR) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, opracowanej w grudniu 2009 r. przez K&K Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Dębowa 8, 11-034 Stawiguda w zakresie określonym w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (Część nr I zamówienia) oraz załącznik nr 3 do SIWZ (Część nr II zamówienia). 3. Kosztorysy ofertowe pełnią tylko i wyłączenie funkcje informacyjną. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji kosztorysu ofertowego w postępowaniu przetargowym nie będzie stanowiło podstawy do wykluczenia z postępowania przetargowego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia rozmiaru i wartości przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby w trakcie jego realizacji okazało się, że wykonanie pełnego zakresu zamówienia jest niekorzystne dla Zamawiającego lub nie leży w interesie publicznym. 5. Po geodezyjnym odtworzeniu przez Wykonawcę w terenie przebiegu trasy drogowej, Zamawiający dokona wycinki drzew z powierzchni planowanej lokalizacji mijanek i placów składnicowych własnym kosztem i staraniem. 6. Zamawiający do kosztorysu inwestorskiego i ofertowego (wraz z przedmiarami robót) dla Części I oraz II przedmiotu zamówienia dodaje dodatkową pozycję polegającą na wycince i karczowaniu krzewów o średniej gęstości z powierzchni planowanej lokalizacji mijanek (dodatkowe pozycje określone zostały w tabeli stanowiącej załącznik do kosztorysów ofertowych i przedmiaru robót, dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia). Wycinki i karczowania krzewów dokona Wykonawca. Prace te nie zostały ujęte w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót jednakże są obligatoryjne do wykonania i muszą być uwzględnione w cenie ofertowej zaproponowanej przez Wykonawcę. 7. Drewno pozyskane z wycinki drzew i krzewów, a także karpina pozostaje własnością Nadleśnictwa. 8. Odbioru ilościowego oraz sortymentacji pozyskanego surowca pochodzącego z wycinki drzew, krzewów oraz karpiny dokona Nadleśnictwo zgodnie z przepisami obowiązującymi w Lasach Państwowych w zakresie gospodarki drewnem. 9. Zamawiający wyłącza ze szczegółowej specyfikacji technicznej dotyczącej Części I przedmiotu zamówienia (dotyczy drogi DL9): - dział D-05.03.13 pt. Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA) - dział D-05.03.26a pt. Zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej przed spękaniami odbitymi, 10. Zamawiający wyłącza ze szczegółowej specyfikacji technicznej dotyczącej Części II przedmiotu zamówienia (dotyczy drogi DL12): - dział D-05.03.13 pt. Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA) - dział D-05.03.26a pt. Zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej przed spękaniami odbitymi, 11. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego (wartości umowy), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od terminu podpisania umowy). 12. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45233140-2 - Roboty drogowe. 13. Przed złożeniem oferty zaleca się dokładne zapoznanie z przedmiotem zamówienia. 14. Rozliczenie i zapłata należności z tytułu wykonanego zamówienia nastąpi w oparciu o protokół odbioru końcowego robót części I lub II zamówienia. Bezwzględnie wymaga się wystawienia przez Wykonawcę osobnych faktur dla każdej z części przedmiotu zamówienia, po pomyślnym odbiorze technicznym robót. 15. Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga posiadania następującego sprzętu: 15.1. Sprzęt pomiarowy: - teodolity lub tachimetry - min. 1 szt., - niwelator - min. 1 szt., - dalmierze - min. 1 szt., - tyczki, łaty, taśmy stalowe, szpilki. 15.2. Prace związane z usuwaniem krzewów i karczowaniem pniaków: - piły ręczne lub mechaniczne - min. 1 szt., - maszyny do karczowania pni oraz ich usunięcia z pasa drogowego - min. 1 szt., - samochody do transportu karpiny - min. 1 szt., 15.3. Roboty ziemne, transport i wbudowanie kruszywa: - równiarki lub spycharki z lemieszem skośnym lub uniwersalnym - min. 1 szt., - walce statyczne, gładkie lub ogumione, walce wibracyjne lub płytowe zagęszczarki wibracyjne - min. 1 szt.; - beczkowozów lub wozów asenizacyjnych, przewoźnych zbiorników na wodę (drogowe, rolnicze) wyposażonych w urządzenia do równomiernego i kontrolowanego rozpryskiwania wody do uwilgotnienia nawierzchni gruntu, w przypadku gdy jej wilgotność podczas zagęszczania nie będzie przynosić oczekiwanego efektu polegającego na osiągnięciu maksymalnego zagęszczenia gruntu - min. 1 szt., - pojazdy wielkotonażowe do przewozu kruszywa np. samochody ciężarowe samowyładowcze, ciągniki z przyczepami itp. - min. 2 szt. 16. Jako załącznik do protokołu komisyjnego odbioru robót wymagane jest oświadczenie Wykonawcy o zastosowanej granulacji wymaganej w opisie przedmiotu zamówienia oraz oświadczenie, że zastosowana w robotach drogowych partia kruszywa z recyklingu była wolna od wszelkich zanieczyszczeń typu: azbest, przedmioty i fragmenty metalowe, materiały toksyczne, tworzywa sztuczne i wyroby gumowe. Dopuszczalna domieszka gruzu ceglanego stanowić może do 25 % w warstwie dolnej podbudowy. Wykonanie robót: Podstawowym dokumentem opisującym zakres i sposób wykonania robót jest Dokumentacja Projektowo - Wykonawcza, stanowiąca Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (dotyczy Części I przedmiotu zamówienia). Załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ jest Dokumentacja Projektowo - Wykonawcza opracowana dla Części II przedmiotu zamówienia. Uszczegółowieniem obu Dokumentacji Projektowo - Wykonawczych jest Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia Rozliczenie i płatność za wykonanie danej części przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy (części I lub części II zamówienia), według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe Uwagi: Od Wykonawcy wymaga się całkowitej odpowiedzialności za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót budowlanych, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych oraz zabezpieczenie placu budowy. Odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje również szkody jakie mogą powstać w drzewostanie i elementach infrastruktury, w jaką wyposażona jest droga, na skutek prowadzonych prac, od chwili rozpoczęcia robót budowlanych, aż do terminu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto Zamawiającego: BZ WBK SA I O/Poznań: 29 1090 1463 0000 0000 4601 4757 Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Sposób przekazania: osobiście w Sekretariacie Zamawiającego lub pocztą, z oznaczeniem tytułu i znaku sprawy postępowania przetargowego, przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach